نوشته شده توسط : زیبالون

تهیه رنگ مو ترکیبی بیش از هرچیزی، نیازمند تجربه است؛ چرا که برای درست کردن آن، شما نیاز به اطلاعاتی دارید و نمی تواند به صورت یک دفعه ای رنگ ها را با هم ترکیب نمایید. برخی از نکاتی که باید در ترکیب رنگ مو بدانید عبارت اند از:


چقدر با رنگ ها و چرخه رنگ آشنایی دارید؟
تا زمانی که شما ارتباط بین رنگ و روش های ترکیب رنگ را نشناسید، نمی توانید یک رنگ مو ترکیبی مناسب تولید کنید. آنچه شما در ابتدا باید بدانید، این است که رنگ مو اصلی به سه دسته زرد، قرمز و آبی تقسیم شده و رنگ های فرعی شامل سبز، بنفش و نارنجی هستند. دانستن چرخه رنگ برای درست کردن انواع رنگ مو و حتی پاک کردن آن ها بسیار ضروری است.

آیا رنگ های غالب در رنگ مو ترکیبی را میشناسید؟
منظور از رنگ غالب، رنگ پس زمینه در هر رنگ مو ترکیبی است. زیرا زمانی که شما از یک رنگ مو استفاده می کنید، چیزی که بیش از هرچیزی جلب توجه خواهد کرد، رنگ غالبی است که در پس زمینه وجود دارد. اگر شما رنگ های غالب برای انتخاب پس زمینه را به درستی نشناسید، رنگ مو ترکیبی شما به درستی عمل نکرده و باعث ایجاد نارضایتی شما از ترکیب می شود.

مهم ترین اصل استفاده از رنگ مو ترکیبی، شناخت رنگ موی خودتان است
مهم ترین اصل در استفاده از رنگ مو، شناسایی رنگ مو خود است؛ چرا که رنگ مو طبیعی شما، رنج های مختلفی از تیره تا روشن دارد. شما باید با توجه به رنگ مو طبیعی خود، از رنگ موهای گوناگون استفاده نمایید. برای مثال اگر ندانید رنگ مو شما خاکستری است یا سیاه و از رنگ مو ترکیبی و به خصوص رنگ مو سفید، استفاده نمایید، ممکن است نتیجه به دست آمده یک رنگ کدر باشد که با رنگ مو اصلی، تفاوت زیادی دارد.

توجه به درصد منافذ مو، چگالی مو و حجم آن ها
قطعا شما نمی توانید بدون توجه به برخی از قوائد، اقدام به استفاده از رنگ مو های ترکیبی نمایید. موهایی که آسیب دیده اند، معمولا چگالی کمتری دارند و رنگ بیشتری به منافذ آن ها نفوذ می کند و این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می شود؛ این در حالی است که موهای سالم دقیقا برعکس این رفتار را از خود نشان می دهند. لذا شما باید نوع مو را بشناسید و در صورتی که دیدید موها آسیب دیده هستند، از رنگ مو ترکیبی کمتری با توجه به نظر و سلقیه ی خود یا مشتری استفاده نمایید.

 



:: برچسب‌ها: رنگ مو فانتزی , رنگ مو زیتونی , رنگ مو بلوند ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

یک جنبه دیگر قیمت کرم صورت، مربوط به نوع پکیجینگ و بسته بندی آن است. جنس بطری کرم، پمپ و شکل ظاهر آن، همگی در تعیین قیمت کرم صورت تاثیرگذار هستند. مشتریان ممکن است برای به راحتی برای خرید یک محصول هزینه کنند، اگر مشاهده نمایند که به بسته بندی آن چقدر توجه شده است. واقعیت این است که بطری محصول باید به بهترین شکل از آن محافظت کند. بخصوص اگر این کرم صورت، قرار است مدت زیادی بر روی قفسه فروشگاه یا داروخانه بماند، به روش ذخیره سازی دقیق تری نیاز است. استفاده از مواد اولیه طبیعی و مصنوعی نیز بر روی نحوه نگهداری محصول اثر می گذارند.

بطری های شیشه ای در مقابل انواع پلاستیکی، گران تر بوده و باعث واکنش متفاوت مواد درون خود می گردند. چگونگی بیرون آمدن محصول از ظرف نیز یک عامل تاثیرگذار بر روی قیمت کرم صورت است. به عنوان مثال پمپ های بدون هوا، گران تر از پمپ های عادی هستند، بنابراین، اگر کرم شما دارای تگ قیمت است، احتمالا هزینه پمپ نیز به محصول اضافه شده است. از سوی دیگر، برندهای معروف، محصولات تولید شده را در طراحی های خاص و جذاب به بازار عرضه می کنند، که مسلما قیمت کرم صورت را بالاتر می برد.



:: برچسب‌ها: کرم صورت مردانه , قیمت کرم صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

بیشترین درصد جامعه را افرادی تشکیل می دهند که درآمد آن ها کمتر از آن است که بتوانند ادکلن های گران قیمت خریداری کنند. از سوی دیگر بسیاری از افراد عادی و یا پولدار نیز حاضر به پرداخت هزینه های زیاد برای خرید ادکلن گران نمی شوند و به دنبال خرید ادکلن ارزان هستند. بسیاری معتقدند که ادکلن های ارزان قیمت، کیفیت لازم را ندارند و نمی توان به آن ها اعتماد کرد اما این تصور درست نیست؛ چرا که برندهای نامی تولید عطر و ادکلن برای آن که همه ی مردم بتوانند از محصولات آن ها استفاده کنند، محصولات خود را در دو گروه ارزان و گران به بازار عرضه می کنند.

این دو گروه تنها در درصد خلوص مواد اولیه باهم تفاوت هایی دارند. به همین دلیل اگر خرید ادکلن ارزان از یک برند معتبر و مطرح صورت گیرد، هیچ مشکلی ندارد و می تواند شما را به انتظارتان برساند. اما به این موضوع توجه داشته باشید که شما با خرید ادکلن ارزان ممکن است از بسیاری از ویژگی های محصولات گران محروم بمانید. برای مثال خط بو و ماندگاری ادکلن های ارزان قیمت تام فورد را نمی توان با محصولات گران قیمت این برند مقایسه نمود. برای خرید ادکلن ارزان می توانید از فروشگاه های اینترنتی هم کمک بگیرید.



:: برچسب‌ها: خرید ادکلن ارزان , ادکلن مردانه اصل , بهترین ادکلن زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

در مرحله اول و پیش از لاک زدن با لاک ناخن مات، ناخن های خود را کاملا تمیز کنید. با استفاده از یک قطعه پنبه آغشته به الکل پاک کننده یا پد لاک پاک کن، تمام لاک های قدیمی را از روی ناخن برطرف کنید. همچنین توجه داشته باشید که برای جلوگیری از خشک شدن پوستک یا کوتیکول های ناخن، بهتر است از پاک کننده های لاک ناخن عاری از استون استفاده نمایید.

پیش از زدن لاک ناخن مات باید بدانید که کوتیکول ها یک قسمت مهم از انگشتان شما هستند که از بروز عفونت در ناخن ها جلوگیری می کنند، بنابراین، به جای چیدن آنها، این پوستک ها را با استفاده از پوشر کوتیکول به داخل فشار دهید.

باید با استفاده از یک کرم سبک دست، انگشتان و ناخن های خود را مرطوب کنید. به خاطر داشته باشید که پس از تراشیدن ناخن ها، این اعضا رطوبت خود را از دست می دهند و بهتر است با به کار بردن یک کرم مناسب، آنها را آبرسانی نمایید. کرم های مرطوب کننده دارای روغنی درون خود هستند که عمر لاک ناخن را کاهش می دهند. بنابراین در مرحله آخر و پیش ازلاک زدن با لاک ناخن مات، تمامی روغن آنها را با استفاده از پنبه آغشته به الکل، پاک کنید.



:: برچسب‌ها: لاک ناخن , لاک مات , لاک قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

برای بسیاری از خانم ها این مشکل پیش آمده که بعد از زدن لاک در عرض کمتر از یک روز رنگ آن پریده و تکه تکه می شود. کیفیت پائین لاک، علت اصلی به وجود آمدن این مشکل است.

برای آن که ظاهر لاک ناخن شما پس از شست و شو و قرار گرفتن در معرض مواد شوینده خراب نشود، باید هنگام خرید لاک به کیفیت آن دقت کنید. لاک گلدن رز از برند های معروف بوده که در میان خانم ها و به خصوص در آرایشگاه ها طرفداران زیادی دارد. از جذابیت برندهای لاک، می توان به تنوع رنگی آن اشاره کرد.

یک برند خوب، باید طیف گسترده ای از رنگ های روشن، تیره، مات و شاین را داشته باشد تا مشتریان را راضی نگاه دارد. لاک گلدن رز با داشتن طیف رنگی گسترده و تنوع در دسته بندی، رضایت مشتریان را به دست آورده است. این محصول، با مقاومت بالایی که در برابر آب و مواد شوینده دارد، گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان لاک زمینه در طراحی ناخن ها بوده و با تنوع رنگی زیاد به شکل پک کامل در آرایشگاه ها، برای کارهای زیبایی ناخن استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: لاک گلدن رز , لاک براق , لاک قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

انتخاب یک محصول از میان انواع شامپو ، که به بهترین شکل از موهای شما مراقبت کرده و در بلند مدت، کیفیت خود را در رابطه با موهایتان حفظ نماید، ممکن است به صرف زمان و دقت فراوان نیاز داشته باشد. ماندن بر سر دو راهی تعهد به همه‌ ایده آل هایتان در رابطه با شامپو، یا امتحان کردن انواع محصولاتی که نمی توانند به طور کامل نیازهای شما را برآورده کنند، می تواند واقعا خسته کننده باشد.

یکی از بزرگترین دلایل چالش افراد در هنگام انتخاب از میان انواع شامپو، آن است که شکل ها و تنوع گوناگونی از این محصول در بازار وجود داشته و هر کدام از آنها مزایا و کمبودهای بالقوه خود را دارند. این گفته به آن معناست که حتی یک شامپو عالی که توسط دوستتان معرفی می شود، ممکن است تاثیر چندان خوبی بر روی موهای شما نداشته باشد.

با دانستن این که بهترین و پرکاربردترین انواع شامپو کدام است و چه تفاوتی با هم دارند و برای چه جنس موهایی مناسب هستند، بهتر می توانید محصولی را انتخاب کنید که نیازهای شما را به بهترین شکل برآورده سازد.

 

  • شامپو های طبی

شامپو طبی علاوه بر ساختاری که برای شستشوی مو دارند، برای کاربرد های طبی خاصی تولید شده اند. این شامپو با انواع شامپو معمولی تفاوت های زیادی دارند. از جمله زیر مجموعه های این شامپو می‌توان به شامپو ضد التهاب و ضد جوش، شامپو ضد قارچ و ضد شوره، شامپو درمان کننده جوش سر، شامپو التیام دهنده پوست و تسریع کننده ایجاد بافت اشاره کرد. شامپو طبی عمدتا با نسخه پزشک به فروش می رسند.

 

این نوع از شامپو برخلاف انواع دیگر، دوره مشخصی برای مصرف دارند و باید طبق دستور خواسته شده مصرف شوند تا فرد را به مقاصد طبی لازم برسانند. از ویژگی های شامپوهای طبی می توان به میزان کف بیشتر در دست دوم شست و شو اشاره نمود. همان طور که می دانید شامپوهای ویژه، شامپوهایی می باشند که تولید کنندگان با اضافه کردن برخی از ترکیبات ویژه مانند مواد دارویی، تقویتی و مغذی، ویژگی های خاصی را به آن ها اضافه نموده اند. میزان مکث برای انواع شامپو ویژه حدودا 5 دقیقه است؛ زیرا آن ها برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

  • انواع شامپو برای موی آسیب دیده

افراد زیادی وجود دارند که به صورت مکرر از رنگ مو، دکلره، محلول های فر یا صاف کننده های مو استفاده می کنند. افرادی که استفاده مداوم از این مواد دارند، پیاز موی آن ها تحت تاثیر قرار می گیرد و دائم ضعیف تر می شود تا این که مو قوام خود را از دست می دهد. انواع شامپو برای موهای آسیب دیده به تقویت پیاز مو می پردازد تا مو دوباره استحکام خود را پیدا کند.

 

  • انواع شامپو برای درمان برای موخوره

موخوره، مشکلی است که بسیاری از افراد گرفتار آن هستند و برای حل این مشکل خود، انواع شامپو را مصرف کرده اند اما ممکن است نتیجه نگرفته باشند. عصاره سیر بهترین معجون برای این افراد است. شامپو سیر، پیاز مو را تحریک نموده و رشد موها را تقویت می کند و از ریزش مو نیز جلوگیری می نماید. این شامپو مانع ایجاد از شوره نیز می شود.



:: برچسب‌ها: شامپو ضو شوره , شامپو بدون سولفات , شامپو نرم کننده ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

پس از یافتن و خرید کرم صورت مرطوب کننده مناسب، محصول را هر روز به پوست خود زده و مطمئن باشید که با این کار، قدم بسیار بزرگی را در جهت پیش گیری از خشکی پوست و حتی مخفی کردن چین و چروک های خود برداشته اید. گرچه یک کرم مرطوب کننده نمی تواند شما را به واقع از شر چین و چروک ها و خطوط باریک پوست خلاص کند- چرا که چروک های پوستی به دلیل فقدان کلاژن در پوست، عمیق تر می شوند- با این حال می توانند پوست شما را به خوبی پوشانده و چروک ها را به خوبی از نظر پنهان کند.

توجه داشته باشید که کرم صورت مرطوب کننده انتخابی خود را بهتر است بر روی پوست نمناک بمالید. برای درک بهتر این موضوع، اسفنجی را در نظر بگیرید که کاملا خشک شده است. اگر روی این اسفنج کرم مرطوب کننده بزنید، تمام کرم روی آن باقی خواهد ماند. اما اگر آن را مدتی در آب غوطه ور کرده و سپس آن را با کرم مرطوب کننده بپوشانید، کرم جذب اسفنج خواهد شد. به خاطر داشته باشید که پوست شما نیز دقیقا به همین شکل عمل می کند.



:: برچسب‌ها: کرم صورت , کرم صورت مرطوب کننده , کرم صورت مردانه ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

تمام محصولاتی که در کارخانه ها تولید می شوند، قبل از آن که وارد مرحله عرضه به بازار شوند، زیر نظر مجرب ترین دانشمندان مورد بررسی قرار می گیرند. حال شما باید خرید ادکلن اصل که تحت این نظارت های سختگیرانه تولید شده است می توانید از حداکثر قابلیت های آن بهره ببرید اما محصولاتی که طی چرخه های تولید غیراستاندارد تولید شده اند، نه تنها شما را به مقصودتان نمی رسانند بلکه حتی در بسیاری از موارد مشکلاتی مانند حساسیت های پوستی برای شما ایجاد خواهند کرد.

به همین دلیل توصیه می شود که اگر قصد دارید ادکلنی مخصوص برای خود خریداری کنید، حتما از از اصل بودن آن مطمئن شوید. شما به کمک راه های گوناگونی می توانید اقدام به خرید ادکلن اصل نمایید که یکی از بهترین آن ها، خرید از فروشگاه هایی همچون زیبالون است. البته لازم به ذکر است برای آن که بتوانید خرید ادکلن اصل با موفقیت انجام دهید، باید اطلاعاتی در مورد تشخیص محصولات اصل از تقلبی داشته باشید. در وبسایت های مربوط به برندهای مطرح در زمینه عطر و ادکلن، به خوبی به نکات مربوط به تشخیص کالاهای اصل آن ها از کالاهای تقلبی اشاره شده است.



:: برچسب‌ها: خرید ادکلن زنانه , قیمت ادکلن زنانه , ادکلن زنانه اصل ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

لاک شنی یکی از محبوب ترین انواع لاک بین گروه های سنی مختلف می باشد. طرح های متنوع لاک شنی به دلیل وجود اکلیل همواره به شدت مورد استقبال بانوان قرار می گیرند. کیفیت بالا لاک شنی، تضمین کننده سلامت پوست و ناخن نیز خواهد بود. ناخن به عنوان یکی از مهم ترین اجزا زیبایی بدن شناخته می شود، علاوه بر مرتب بودن ناخن ها، لاک شنی نیز می تواند به عنوان یک مکمل برای زیبایی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

ترکیبات غیر شیمیایی و غیر مضر در لاک شنی، احتمال هر نوع حساسیت یا آسیب های پوستی را به حداقل ممکن کاهش خواهد داد. ترکیب رنگ فوق العاده زیبای لاک شنی، علت دیگری برای محبوبیت این محصول است. تنوع رنگ لاک شنی دربرگیرنده تمامی سلیقه ها است، این موضوع یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این لاک در مقایسه با بسیاری از لاک های معمولی است.

براقی و زیبایی خاصِ لاک های شنی مهم ترین دلیلی است که این محصولات را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می نماید. قابلیت پاک کردن سریع و ساده انواع لاک های شنی، هم چنین کیفیت واقعا اورجینال آن، شرایط را برای استفاده مداوم و روزانه از لاک شنی فراهم می نماید. رنگ های جذاب اصلی ترین مشخصه لاک های شنی است.



:: برچسب‌ها: لاک ناخن , لاک شنی , قیمت لاک دخترانه , لاک قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

ماسک مو، مخلوط عسل، تخم مرغ و سرکه سیب
قبل از خرید ماسک مو بهتر است به این دستورالعمل توجه کنید. ماسک تقویت کننده مو، مخلوط عسل، تخم مرغ و سرکه سیب، یکی از بهترین ماسک های محافظ مو است که برای موهای خشک و خشن پیشنهاد می ‌شود.

یک قاشق چای خوری عسل، یک عدد تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با هم مخلوط کنید تا غلظت کافی را به دست بیاورد. این مقدار برای موهای متوسط، مناسب است. ماسک تقویت مو خانگی را روی موهای خود بگذارید، ۴۰ دقیقه صبر کنید و سپس آن را آبکشی کنید. این مخلوط، مواد مغذی را در اختیار موهای شما قرار می دهد.

ماسک تقویت مو حاوی روغن گیاهی و شکر
دومین گزینه برای تهیه ماسک تقویت مو در خانه استفاده از روغن های گیاهی است. برای تهیه این ماسک موی تقویت کننده و بسیار موثر، ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل خام تصفیه نشده، ۴ قاشق چای خوری شکر، ۵ قطره روغن نعناع و دو قطره روغن درخت چای را با هم مخلوط کنید تا غلظت کافی را به دست بیاورد. این مخلوط را به عنوان ماسک مو روی موهای تمیز خود بمالید و حدود ۳ دقیقه ماساژ دهید. بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می توانید این ماسک مو را بشویید.

مهمترین خواص ماسک تقویت مو حاوی روغن های گیاهی در حالت لایه برداری آن و تحریک سلول‌ های پوست و موی سر است تا شادابی خود را به دست بیاورند. این ماسک، حالت ضد التهابی دارد و به گردش خون در پوست سر کمک می کند. روغن درخت چای در این ماسک مو، خاصیت ضد قارچی، ضد میکروبی و ضد باکتریایی دارد.



:: برچسب‌ها: خرید ماسک مو , ماسک مو لورال , ماسک مو پنتن ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

از میان انواع اسپری مو، دنبال یک اسپری آچار فرانسه می گردید که همه کار برای موهایتان انجام دهد؟ اسپری مو فنیکس مدل كراتينه روغن آرگان قطعا گزینه مناسبی محسوب می شود. می توانیم نام این اسپری مو را معجزه هم بگذاریم زیرا علاوه بر قابلیت آبرسانی، مرطوب کنندگی مو و ترمیم موهای شکننده و آسیب دیده، موهایتان را براق کرده و به آن ها حالت می دهد. باورش سخت است اما همه این ویژگی ها درون این محصول وجود دارد. این اسپری مو با هیدراته کردن مو، آن ها را شاداب و زیبا تر می کند. این محصول حاوی 3 عصاره مفید برای سلامت مو ها یعنی روغن آرگان، چای سبز و انار است. قیمت اسپری مو فنیکس مدل كراتينه روغن آرگان حدودا 110 هزار تومان است که با وجود مزیت هایی که برای سلامت موهایتان دارد یک انتخاب عالی محسوب می شود. در این مقاله سعی کردیم از میان انواع اسپری مو یک نمونه پر طرفدار را برای شما معرفی کنیم تا انتخاب درستی داشته باشید.



:: برچسب‌ها: اسپری مو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

هنگام خرید رنگ مو مردانه توجه داشته باشید که چه فرمولاسیونی برای رنگ ها به کار رفته است. بهترین رنگ موها رنگ هایی هستند که به موهای شما صدمه نمی زنند و پوست شما را تحریک نمی کنند. اگر پوست حساسی دارید، ممکن است بخواهید رنگ موهایی را خریداری کنید که بدون آمونیاک هستند تا باعث تحریک کمتری شوند. رنگ های نیمه دائمی، آمونیاک ندارند.

واقعیت این است که هر محصولی با مقدار کمتری از مواد شیمیایی در طولانی مدت، بی خطر است. محصولات شیمیایی ممکن است چربی طبیعی موها مواد مغذی را از بین ببرند و یا در موارد شدیدتر، رشد موها را تضعیف تر کنند. پیشنهاد می کنیم بدون در نظر گرفتن قیمت رنگ مو مردانه، به سالم بودن آنها فکر کنید.



:: برچسب‌ها: خرید رنگ مو مردانه , رنگ مو دودی , رنگ مو زیتونی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

  • عدم وجود سرب: وجود سرب در رژ لب بعد از مصرف طولانی باعث بروز سرطان و بیماری‌های دیگر در فرد خواهد شد. در ساخت رژ لب هدی بیوتی به سلامت مصرف کنندگان اهمیت داده شده و هیچ گونه مواد مضر مانند سرب در ساختار آن به کار نرفته است. بدون نگرانی می‌توانید از این پک رژ لب کاربردی به راحتی در هر مراسم و محفلی استفاده کنید.
  • مقرون به صرفه و اقتصادی: شما اگر بخواهید چند رنگ رژ لب بسیار زیبا و جذاب را به صورت جداگانه خریداری کنید، برایتان بسیار گران تمام خواهد شد. به جای آن پیشنهاد می‌شود تا پک رژ لب هدی بیوتی را انتخاب کنید؛ زیرا این پک، دارای رنگ ‌های بسیار کاربردی و زیبا است که می‌تواند نیاز هر فردی را به رژ لب برطرف کند و علاوه بر آن قیمت خیلی مناسبی نیز دارد.
  • کاملاً ضد آب: رژ لب هدی بیوتی کاملاً ضد آب بوده و به راحتی از روی لب پاک نمی‌شود؛ به همین علت با خیال آسوده می‌توانید ساعات طولانی در مراسمات حضور داشته باشید بدون آن که نگران پاک شدن و تمدید رژ لب خود باشید. اضافه بر آن، رفتن به جاهای مرطوب مانند استخر نیز دیگر با سختی زیادی همراه نخواهد بود.
  • آبرسان قدرتمند: همانطور که می دانید خشکی لب، تاثیر بسیار بدی بر روی کیفیت رژ لب و ظاهر آن خواهد داشت. این موضوع باعث شده که تولید کنندگان، رژ لب هدی بیوتی را با خاصیت آبرسانی قوی تولید کنند تا به طور مناسب، رطوبت لب ها تامین و جذابیت آنها حفظ شود.
  • دارای مواد روغن زیتون، روغن کرچک: به کار بردن روغن‌های مفید و طبیعی مانند روغن زیتون و کرچک در کیفیت این رژ لب تاثیر بسزایی خواهد داشت و آن را به یک رژ لب فوق حرفه ای تبدیل خواهد کرد.
  • از دیگر خصوصیات این پک رژ لب هدی بیوتی جذاب و شگفت انگیز می‌ توان به داشتن ظاهری مخملی، بسته بندی زیبا، بخشیدن حس خاص بودن و... اشاره کرد.


:: برچسب‌ها: رژ لب هدی بیوتی , رژ لب دخترانه , رژ لب قرمز , رژ لب هلویی , رژ لب مک ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()