نوشته شده توسط : زیبالون

کرم آرگان خواص زیادی برای پوست شما و جوان سازی آن دارد. اما برای آن که این کرم صورت بتواند بهترین اثر را داشته باشد، باید روش استفاده از آن را بدانید. کرم صورت آرگان باید حتما روزی 2 مرتبه و حتما بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. برای استفاده از این کرم باید حتما پوست صورت را قبل از مصرف تمیز کنید؛ چراکه کثیفی پوست صورت اثربخشی این محصول را تا حد زیادی کاهش می دهد. بعد از قرار دادن این کرم روی پوست صورت باید چند دقیقه به طور مداوم آن را ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شده و به لایه های زیرین نیز برسد.

یکی از ویژگی های کرم صورت آرگان این است که به سرعت جذب می شود و شما پس از چند دقیقه ماساژ پوست صورت، مشاهده خواهید کرد که دیگر روی پوست شما وجود ندارد. به همین دلیل نیازی نیست مدت زیادی را برای جذب آن وقت بگذارید. اگر کرم را به درستی استفاده کرده باشید بعد از یک هفته اثرات آن را مشاهده خواهید کرد.

تا کنون هیچ گونه گزارشی از علائم سو ناشی از استفاده از کرم صورت آرگان مشاهده نشده است اما در بعضی از افراد امکان دارد به دلیل واکنش های سلول های پوستی با مواد موجود در کرم صورت آرگان، حساسیتی مختصری مشاهده شود که البته احتمال آن بسیار پایین است. اما به جز این مورد این کرم مشکل دیگری برای پوست شما ایجاد نخواهد کرد.



:: برچسب‌ها: کرم صورت مردانه , کرم صورت آراگن , بهترین کرم صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

با درمان شوره سر، از علائم و نشانه های ناراحت کننده از شوره سر در مدت کوتاهتری رها می شوید. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود افراد دچار شوره ‌سر شوند. استفاده نامناسب از مواد و محصولات شوینده مو، استفاده از لوسیون های نامناسب، استفاده از ابزارهای آرایش مو که تمیز نیستند یا شانه و برس های کثیف برای شانه کردن مو، باعث می شود که قارچ ها و باکتری ها در پوست سر رشد کنند و موها به تدریج دچار موخوره و شوره سر می شوند.

برای اینکه درمان سریع شوره سر، بهترین نتیجه را به شما بدهد، در درجه اول باید سبک زندگی غلط خود را صحیح کنید. حتی الامکان از شوینده های ملایم تر استفاده کنید و ترجیحاً شانه و برس موی خود را عوض کنید. برای درمان شوره سر باید هر هفته، موهای خود را با محصولاتی که می‌ توانند شوره سر را برطرف کنند شستشو دهید.

برای درمان شوره سر، هم درمان های خانگی توصیه می شود و هم استفاده از انواع شامپو ضد شوره از برندهای مختلف مجاز است. از آنجایی که درمان شوره سر نیاز به شناسایی عوامل به وجود آورنده این نشانه ها دارد، بهتر است برای استفاده از هر روش درمانی با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید.

بسیاری از افراد در درجه اول برای درمان شوره سر به سراغ خرید شامپوهای گرانقیمت می روند، بدون آنکه اطلاع داشته باشند آیا فرمولاسیون آن شامپو برای موهای آن ها مفید است یا خیر!! این اقدام اگر به درستی انجام نشود، ممکن است تاثیرات منفی بر سلامت موها و پوست سر داشته باشد. به شرطی می توانید شوره سر را درمان کنید که علت آن را دقیقاً بدانید. ممکن است شوره سر یک فرد با شامپو برطرف شود، اما برای فرد دیگری فقط درمان خانگی شوره سر مناسب باشد.



:: برچسب‌ها: درمان شوره سر با روغن زیتون , درمان شوره سر سریع , درمان شوره سر با سرکه , درمان شوره سر با نمک ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

بسیاری از محصولات جنسی از جمله کاندوم که در کشورمان مورد استفاده قرار می گیرند از برندهای مطرح خارجی هستند. ورود این کاندوم ها به داخل، تغییراتی در قیمت اصلی آن ها به دلیل حمل و نقل و .. ایجاد کرده است. قیمت کاندوم خاردار ژله ای در ایران تحت تاثیر شرایط و عوامل گوناگونی متغییر است اما این کاندوم دارای قیمتی بسیار مناسب نسبت به برخی دیگر از کاندوم ها است که کارایی کمتری نسبت به آن دارند.

موضوع دیگری که باعث مناسب بودن قیمت این کاندوم در بازارهای داخلی شده، متنوع بودن آن است. این کاندوم برخلاف برخی از کاندوم های دیگر کمیاب نیست، به همین دلیل اگر قصد خرید آن را داشته باشید به راحتی آن را در مراکز فروش محصولات جنسی یا داروخانه ها پیدا می کنید. البته قیمت کاندوم خاردار ژله ای در چند ماه گذشته نوساناتی داشته است که باعث نارضایتی برخی از طرفداران این محصول شده است، اما این محصول جنسی هم اکنون با قیمتی مناسب در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.


عوامل مختلفی وجود دارند که قیمت کاندوم خاردار ژله ای را تحت تاثیر قرار می دهند. نحوه ی تولید و به کارگیری دستگاه های پیشرفته از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده ی قیمت این محصول هستند. البته تمام این مراحل برای دستیابی به دو اصل کیفیت و استحکام هستند. کیفیت و استحکام، امنیت کاندوم های مختلف به خصوص کاندوم های خاردار را تضمین می کنند. البته به جز این عوامل، موارد دیگری هم در قیمت کاندوم خاردار ژله ای نقش دارند که بیشتر مربوط به فرایندهای بعد از طراحی و تولید می شوند.

کاندوم خاردار ژله ای و کاندوم های دیگر بعد از طراحی و تولید باید تست های مشخصی را پشت سر بگذارند تا بتوانند به عنوان یک محصول کارآمد به بازار عرضه شوند. انجام این تست ها نیازمند تکنولوژی های نو و تاییدیه های سازمان های مربوطه است. خرید این وسایل و دستگاه ها برای انجام آزمون ها، هزینه های زیادی را به برندهای تولید کننده متمحل می سازد که به دنبال آن برندها نیز قیمت کاندوم خاردار ژله ای را افزایش می دهند. از دیگر عواملی که تاثیر کمتری در قیمت این مدل از کاندوم دارند، می توان به شرایط حمل و نقل و بسته بندی اشاره نمود.



:: برچسب‌ها: قیمت کاندوم خاردار , کاندوم خاردار ژله ای ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

زمانی که می خواهید انواع لاک ناخن دخترانه را چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری خریداری کنید، بسیار اهمیت دارد که به کیفیت لاک توجه کنید. اگر لاک های ارزان قیمت و بی‌کیفیت بخرید، سلامت ناخن و پوست اطراف ناخن را به خطر انداخته اید. قبل از خرید لاک ناخن، برندهای موجود در بازار را بررسی کنید و مطمئن شوید کیفیت هر کدام چگونه است.

رنگ لاک، بهتر است متناسب با رنگ پوست دست باشد. استفاده از رنگ های جذاب و تند و تیز برای افرادی پیشنهاد می شود که پوست تیره تری دارند. لاک قرمز یا براق برای افرادی مناسب است که پوست آنها روشن تر است.

اگر تجربه ای در انتخاب لاک ناخن ندارید، حتماً با آرایشگر خود مشورت کنید. دختران جوان ترجیح می‌دهند در هر ماه، چندین رنگ لاک ناخن را امتحان کنند. این انتخاب به روحیه تنوع پذیر آنها بستگی دارد. به دلیل محبوبیت انواع لاک ناخن دخترانه، بسیاری از فروشگاه های اینترنتی، تنوع اجناس خود را افزایش داده اند تا خرید کردن برای مشتریان راحت ‌تر باشد. شما هم می توانید مطابق با سلیقه خود انواع لاک ناخن با کیفیت را در رنگ های متنوع از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنید.



:: برچسب‌ها: انواع لاک ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 | نظرات ()