نوشته شده توسط : زیبالون

 عوامل مختلفی در ایجاد آکنه یا جوش صورت دخالت دارند، اما به عنوان دلایل اصلی، علت زیاد شدن جوش صورت را دلایلی شامل فعالیت باکتری های مضر روی پوست، التهاب پوست، ترشح بیش از حد چربی، مسدود شدن روزنه های پوست با سلول های مرده، استرس و سبک زندگی نامناسب، عدم توجه به تغذیه مناسب و استفاده بی رویه از مواد آرایشی عنوان کرده‌اند.  جوش های مختلفی از نظر شکل ظاهری روی پوست صورت ایجاد می شوند. اگر جوش ها به صورت قرمز برجسته با یک مرکز سفیدرنگ دیده شوند، نشان دهنده التهاب شدید و آلوده شدن فولیکول مو به باکتری‌ها است.  علت زیاد شدن جوش صورت در این شرایط در حقیقت به ترشح چربی بیش از حد و عدم توجه به بهداشت پوست می باشد. زمانی که پوست صورت بیش از حد تعریق کند، منافذ پوست مسدود می‌شوند. اگر پوست صورت خود را کاملاً شستشو ندهید، به تدریج به این عارضه نامطلوب مبتلا خواهید شد.



:: برچسب‌ها: درمان جوش صورت فوری , درمان جوش صورت با عسل ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

برای درمان شوره سر با استفاده از شامپو مخصوص شوره سر، حتماً دستورالعمل های نوشته شده روی بطری شامپو را به دقت مطالعه کنید و طبق همان روش موهای خود را بشویید. انواع شامپو مخصوص شوره سر وجود دارد که هر کدام از آنها مواد گوناگونی را برای کنترل علائم شوره سر در فرمولاسیون خود دارند. اکثر مواد تشکیل دهنده شامپوهای شوره‌ سر، مواد فعال هستند تا بتوانند عوامل ایجاد کننده شوره سر را از بین ببرند.
در برخی از روش های استفاده از شامپو برای درمان شوره سر عنوان شده است که شامپوها را باید به طور کامل روی موها قرار دهید و موها را ماساژ دهید؛ سپس همین کار را برای پوست سر خود ادامه داده تا به اندازه کافی شامپو روی سر شما کف کند. بسیار اهمیت دارد که در این شرایط، حدود ۵ دقیقه اجازه دهید کف حاصل روی موها و پوست سر شما باقی بماند. برای درمان شوره سر، سعی کنید پس از شامپو زدن به سرعت آن را آبکشی نکنید. ممکن است برخی دیگر از انواع شامپوها برای درمان شوره سر به گونه‌ای باشند که بلافاصله پس از شستشوی پوست سر لازم است آن را به سرعت شستشو دهید. این نکات نشان می دهد که هر کدام از محصولاتی که برای درمان شوره سر در بازار وجود دارند از یک روش می‌توانند این عارضه نامطلوب را برطرف کنند.
نکته مهمی که برای درمان شوره سر با انواع شامپوهای مخصوص وجود دارد این است که به طور صد در صد، هیچ کدام از شامپوها نمی توانند به شما اطمینان دهند که شوره ‌سر کاملاً برطرف شده است. اگر پوست سر شما مستعد به این نشانه های ناراحت کننده است حتماً باید شامپو مخصوص شوره سر را هفته‌ای دو بار استفاده کنید. از طرف دیگر لازم است برای تغییر دادن شامپوی خود از یک نوع به نوع دیگر، به خصوص آنهایی که حاوی مواد فعال هستند، فاصله زمانی چند ماه را در نظر بگیرید.



:: برچسب‌ها: درمان شوره سر با نمک , درمان قطعی شوره سر , درمان گیاهی شوره سر ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

هنگامی که در مراحل اولیه معاینه دندان ها، پوسیدگی یا حفره بین دندان ها تشخیص داده شد، دندانپزشک ممکن است آن را مانند سایر حفره های دندانی با مواد پرکننده، پر کند. پر کردن دندان ها و درمان پوسیدگی بین دو دندان، از آلوده شدن بیشتر این ناحیه توسط باکتری ها و نفوذ بیشتر به بافت های زیرین، جلوگیری می کند. برای درمان پوسیدگی بین دو دندان، دندانپزشک ابتدا ناحیه مورد نظر را بی حس کرده و با استفاده از ابزار مخصوص دندان، قسمت پوسیده دندان را از بین می برد. هنگامی که کل ناحیه پوسیده دندان برداشته شد، حفره، تمیز می شود تا فضای لازم برای پر شدن ایجاد گردد. از یک پرکننده با رنگ دندان برای پر کردن استفاده می شود تا جلوه طبیعی تری به دندان ها بدهد. هنگامی که پوسیدگی شدید باشد، دندانپزشک عموماً از تاج دندان یا کانال ریشه برای ترمیم دندان استفاده می کند.

 



:: برچسب‌ها: درمان پوسیدگی دندان , درمان پوسیدگی بین دو دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

درمان شوره سر در افراد مختلف، متفاوت است. با توجه به اینکه نوع موی افراد و شرایط پوست سر افراد با هم فرق دارد، ممکن است برای برخی، استفاده از شامپو توصیه شود و برای عده‌ای دیگر فقط محلول های ضدعفونی کننده کافی باشد. یکی دیگر از نکاتی که باید برای درمان شوره سر توجه کنید این است که نوع موهای شما چگونه است. به طور معمول، افرادی که در طول روز در معرض اثرات محیطی، گرد و غبار، نور آفتاب یا عوامل محرک قرار دارند، بیشتر به شوره سر دچار خواهند شد.
برای اکثر افراد، شوره سر، یک وضعیت تاسف برانگیز نیست و نیاز به مراقبت های پزشکی ندارد. گاهی ممکن است پوسته پوسته شدن پوست سر و خارش های شدید که به شکل شوره سر ظاهر می‌شوند، آنقدر وخیم و ناراحت کننده باشند که به مرور زمان به صورت یک بیماری جدی ظاهر شوند. منشاء این علائم، عفونت های قارچی پوست سر است که حتماً به درمان های جدی نیاز دارد. برای شرایط معمولی و شرایط حاد جهت درمان شوره سر، استفاده از شامپوی مخصوص شوره سر و مراجعه به متخصص پوست و مو ضرورت دارد. پزشک با تجربه، با معاینه پوست سر می تواند وضعیت موجود را تشخیص دهد و یک برنامه درمانی دقیق را پیشنهاد دهد.



:: برچسب‌ها: درمان شوره سر , رفع فوری شوره سر , درمان قطعی شوره سر ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

به عنوان اولین اسپری مو می خواهیم اسپری مو لورآل النت را به شما معرفی کنیم. نام لورال را همه شما شنیده اید و احتمال خیلی زیاد از محصولات آن نیز استفاده کرده اید. اسپری مو لورآل النت این اسپری مو ها را همچون ابریشم درخشان و زیبا می کند. نکته جالب در مورد این اسپری مو خاصیت محافظت تارهای مو شما در برابر حرارت است. یعنی نه تنها موهای شما را تضعیف نمی کند بلکه از آن در برابر حرارت نیز محافظت می کند. اگر دیدتان نسبت به اسپری های مو، چسبندگی موها و در نتیجه کم حجم نشان داده شدن موها است این اسپری مو نظرتان را عوض خواهد کرد زیرا موهای شما را حجم می بخشد و زیبایی آن ها را چندین برابر می کند. موهایتان با این اسپری مو نمی شکند و این معجزه است. آبرسانی موهایتان را به این اسپری مو بسپارید.



:: برچسب‌ها: اسپری مو کاسپین , قیمت اسپری مو ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

استفاده از روغن‌های طبیعی: روغن‌های طبیعی بهترین دارو برای درمان موخوره به حساب می‌آیند. از انواع این روغن‌ها می‌شود به روغن زیتون، نارگیل، آرگان و... اشاره کرد که مصرف آنها علاوه بر اینکه باعث از بین رفتن سریع موخوره می‌شود به مرور زمان طرافت و درخشندگی آن را نیز افزایش می‌دهد.
استفاده از ماسک مو و آبرسان: یکی از دلایلی که موخوره را به وجود می‌آورد خشکی بیش از اندازه مو است. به همین خاطر اگر از ماسک مو مناسب و همچنین آبرسان‎های حرفه ای استفاده کنید، میزان موخوره‌ها به حداقل خواهد رسید، این کار باعث جلوگیری از ایجاد موخوره‌های جدید نیز خواهد شد.
استفاده از قهوه: شاید برایتان جالب باشد که قهوه می‌تواند سریعاً موخوره‌های ایجاد شده را از بین ببرد. برای استفاده از آن تنها کافیست به اندازه یک قاشق غذاخوری پودر قهوه را با آب مخلوط نموده و بعد از اتمام شست و شو مو، ریشه مو را با استفاده از این محلول ماساژ دهید و بعد با آب ولرم آبکشی کنید.
به کار بردن عسل طبیعی: نرم کنندگی یکی از خاصیت‌های عسل است که می‌تواند در درمان موخوره تاثیر و نقش زیادی داشته باشد. برای دیدن خاصیت شگفت انگیز آن باید سه قاشق عسل را در 4 لیوان آب ولرم مخلوط کرده و مانند مورد قبل بعد از شست و شوی، آن را به ریشه مو زده و ماساژ دهید؛ بعد از پایان ماساژ آبکشی کنید.
بعد از آگاهی از بهترین دارو برای درمان موخوره دیگر نگران این مشکل نباشید، زیرا به راحتی می‌توانید این مشکل را از بین برده و سلامت را بار دیگر به موهای خود بازگردانید. دقت داشته باشید که در کنار استفاده از داروهای موثر برای رفع موخوره، راه‌های سالم نگه داشتن مو را نیز یاد گرفته و از آنها استفاده نمایید تا همیشه موهایی درخشان و بدون موخوره داشته باشید.



:: برچسب‌ها: درمان موخوره با روغن زیتون , رفع موخوره , درمان قطعی موخوره شدید ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

موها به دنبال اتو کردن زیاد و رنگ کردن بیش از حد آسیب می بینند. البته با یک یا دوبار انجام این عمل ها موها آسیب نمی ‌بینند، ولی بسیاری از خانم ها تمایل دارند که مدام رنگ موی خود را تغییر دهند. از آن جایی که مدام موهای خود را پر رنگ و کمرنگ می کنند و برای انجام این کار باید از دکلره استفاده شود، موها بشدت آسیب می ‌بینند. آسیب مو به منزله از بین رفتن کراتین آن است؛ اما چگونه می توان از این آسیب جلوگیری به عمل آورد؟

راه های مختلفی وجود دارد و افراد مختلف، متناسب با نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب می کنند؛ اما استفاده از ماسک مو بهترین گزینه است. ماسک مو سولفات فری خود حاوی کراتین بلوکه شده مخصوص است که بلافاصله بعد از استفاده به منافذ پوستی نفوذ می کند و جذب فولیکول های مو می شود. کراتین جذب شده وارد ساختار مو شده و به تقویت ریشه و ساختار سلولی مو کمک می کند. اما باید توجه داشته باشید که استفاده از ماسک مو سولفات فری زمانی برای شما حداکثر سوددهی را دارد که سعی کنید عوامل آسیب زننده را برطرف کنید. عوامل آسیب زننده مو شامل موارد زیر است:

  • شرایط محیطی و آب هوایی
  • شامپوهای بی کیفیت با اسیدیته غیراستاندارد
  • استفاده از مواد و بیرنگ کننده‌ها
  • رنگ، فر، مش و براشینگ های مکرر
  • شنا در استخرهای کثیف و محل های آلوده
  • مواد آمونیاک دار موجود در رنگ ها و دکلره ها
  • استفاده از اتو، فرکننده ، سشوار با حرارت بالا و تافت و ژل


:: برچسب‌ها: ماسک مو ایرانی , ماسک مو فری سولفات ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

براش کرم پودر یکی از براش ‌های بسیار کاربردی در کیف لوازم آرایش خانم‌ها محسوب می‌شود. استفاده از آن کاملا بهداشتی است و همچنین می‌تواند کرم پودر را به صورت یکسان و کاملاً یکدست بر روی پوست صورت شما پخش کند. برای داشتن یک آرایش حرفه ای باید طرز استفاده از آنها را به خوبی یاد بگیرید و از ابزار مخصوص آن استفاده کنید؛ در غیر این صورت علاوه بر آن که موجب هدر رفتن لوازم آرایشی خود می‌شوید، ظاهر آماتور و غیر حرفه ای به آرایش خود خواهید داد. بنابراین سعی کنید برای استفاده از هر لوازم آرایش مانند سایه، رژ گونه، کرم پودر و... از ابزار و براش‌ های مخصوص آنها استفاده کنید.


 خرید بهترین براش کرم پودر

 

چگونه بهترین براش کرم پودر را انتخاب کنیم؟

برای خرید یک براش کرم پودر باید از خصوصیات و کیفیت آن آگاهی داشته باشید. همانطور که براش‌ حرفه ای می‌تواند میزان کیفیت آرایش شما را بالا ببرد، به همان میزان نیز براش سطح پایین و بی کیفیت باعث کاهش زیبایی صورت شما خواهد شد؛ به همین علت توجه به خصوصیات مورد نیاز آنها بسیار مهم است.

 



:: برچسب‌ها: براش کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

زالو درمانی برای چروک دور چشم، یک روش نوظهور است. اگرچه همه ما در منابع پزشکی و زیبایی بارها با روش زالو درمانی برخورد کرده‌ایم، درمان چروک دور چشم با زالو می ‌تواند یکی از راهکارهای زیباتر کردن و سلامت پوست باشد. اما باید دقیقاً بدانیم که آیا زالو درمانی برای چروک دور چشم واقعاً کاربرد دارد یا خیر؟! آیا این روش درمانی هیچ عارضه نامطلوب ایجاد نمی‌کند؟ آیا همه افراد با هر نوع پوست یا حساسیت آلرژی می ‌توانند از زالو درمانی استفاده کنند یا خیر?!
نکته بسیار مهمی که در استفاده از زالو درمانی برای چروک دور چشم باید در نظر گرفته شود این است که در این روش، ما با یک موجود زنده سر و کار داریم؛ اگر چه زالوها از زمان های بسیار دور برای درمان و حجامت استفاده می شده اند، اما علم پزشکی امروز، کار کردن با موجودات زنده را با اهداف درمانی، مشروط به مطالعات و تحقیقات ثابت شده از منابع علمی می دانند.



:: برچسب‌ها: درمان چروک دور چشم با زالو , زالو درمانی برای چروک دور چشم ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

لنز چشم دهب با جدیدترین فناوری لنزهای چشمی ساخته شده است که به حفظ راحتی لنزها در طول روز کمک می کند. این لنز چشم دارای طراحی زیبا و محدوده رنگی فوق العاده است و محصولی زیبا، ایمن و راحت به شمار می رود.لنز دهب دارای ظرافت، کیفیت و استاندارد ایمنی بالایی است. افرادی که از لنزهای دهب استفاده می کنند، باید از آن ها به خوبی مراقبت کنند، تا این لنزهای جذاب همانند روز اول شفاف و زیبا به نظر برسند. لنز چشم دهب با توجه به کیفیت بالایی که دارند متناسب با چشم تولید شده است و ضخامت کمی هم دارند و این باعث می شود که لنز دهب بر روی چشم سبک و راحت باشند.این لنز چشم در 2 نوع روزانه و سالانه تولید و توزیع می شوند.

یکی از بارزترین ویژگی های لنز چشم رنگی دهب که آن را از بقیه لنزهای رنگی متمایز کرده، این است که تنها لنز رنگی موجود در دنیا می باشد که میتوان از دو روی آن استفاده نمود (یک طرف دور دار و طرف دیگر آن بدون دور).یک روی لنز چشم دهب دور دار بوده که برای چشم های درشت مناسب است و یک طرف آن بدون دور است که برای چشمان متوسط استفاده می شود. طرف بدون دور لنزهای دهب رنگ روشن تری نسبت به طرف دور دار آن دارد. باید دقت شود، لنزهای دهب برای چشمان کوچک و ریز مناسب نیستند. علاوه بر آن اندازه مطابق با چشم دهب ، آن رابه بهترین مارک لنز چشم بی نظیر تبدیل کرده است .



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی لنز چشم , بهترین مارک لنز چشم , لنز چشم دهب ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

عدم استفاده از سرب: بسیاری از تولید کنندگان لوازم آرایشی از سرب در ساخت رژ لب استفاده می‌کنند، اما این ماده در طولانی مدت تاثیرات منفی و مخربی بر روی بدن و لب‌ها خواهد گذاشت و حتی بعضاً موجب ابتلا به سرطان خواهد شد. خوشبختانه رژ لب مک، فاقد هرگونه مواد مضر و سرب می‌باشد. به همین علت می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.
دارا بودن ویتامین های E و C: این نوع ویتامین‌ها مانع از پوسته پوسته شدن پوست لب‌ها می‌شوند و همچنین آنها را تقویت خواهند نمود. با خرید رژ لب مک دیگر نیازی به نگرانی در مورد خشک شدن پوست لب‌ها در هنگام رژ لب زدن نخواهد بود.
تنوع مدل های شاین و مات: شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و یا نوع آرایش مورد نظر، یکی از مدل‌های شاین و یا مات رژ لب برند مک را انتخاب کرده و خریداری کنید.
بافت مخملی: بعد از استفاده از رژ لب مک، متوجه بافت مخملی و بسیار شیک آن خواهید شد. این ویژگی بر روی جذابیت شما تاثیر خیلی زیادی خواهد داشت.
دارای رنگ های متنوع و کاربردی: طیف رنگی این رژ لب، خیلی خاص و کاربردی می‌باشد. برای همین افراد سخت پسند نیز می‌توانند به راحتی رنگ مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنند.



:: برچسب‌ها: رژ لب مک , قیمت رژ لب , خرید رژ لب مدادی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

شاید برایتان عجیب باشد که یکی از انواع درمان موخوره در طب سنتی، درمان آن با تخم مرغ است. تخم مرغ شاید به خاطر بوی ضحمی که دارد گزینه اول افراد برای درمان موخوره نباشد اما می تواند یک گزینه ایده آل برای درمان محسوب شود. البته جای نگرانی نیست شما باید تخم مرغ را با یک قاشق عسل و دو یا سه قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید. طریقه استفاده از این ماسک مو برای درمان موخوره در طب سنتی به این صورت است که این مخلوط را با هم ترکیب کرده و به روی موهایی که نم دارد بمالید و پس از نیم ساعت آن را از روی مو بشوئید شاهد معجزه آن خواهید بود. اگر استفاده از ماسک با موی خشک چندان باب میل شما نیست می توانید از ماسک مو تخم مرغ و روغن بادام استفاده کنید. یک تخم مرغ و یک قاشق چای خوری روغن بادام را روی موی خشک گذاشته و پس از نیم ساعت بشوئید.



:: برچسب‌ها: درمان موخوره طب سنتی , بهترین درمان موخوره ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

با بررسی مقالات علمی مختلف که در زمینه طب سنتی نوشته شده اند، به مطالبی دست یافته ایم که استفاده از آن ها درمان جوش صورت با گلاب را بیش از پیش موثر می کند. این روش ها به شرح زیر هستند:

  • اسپری گلاب

ابتدا صورت‌ خود را با نوعی پاک‌ کننده تمیز کرده و سپس به آرامی آن را خشک کنید. شیشه مخصوص را پر از گلاب درجه یک کنید. حالا مقداری گلاب به روی پوست اسپری کنید. اجازه دهید گلاب، 50 ثانیه روی پوستتان باقی بماند. سپس با استفاده از دستمال کاغذی، آن را تمیز کنید. اکنون پوست صورت را با نوعی مرطوب ‌کننده غیرمولد، مرطوب کنید. درمان جوش صورت با گلاب به کمک این روش هم آسان است و هم اثربخشی بالایی دارد.

 

  • ویتامین ث و گلاب

پوستتان را با یک شوینده تمیز کنید. ویتامین ث را با گلاب مخلوط کنید. این مخلوط را به نقاط آسیب دیده پوست و جوش ‌ها بمالید. 20 دقیقه صبر کنید. سپس پوست را با آب خنک بشویید. با فشار ملایم به روی صورت، آن را خشک کنید. درمان را روزی یک ‌بار انجام دهید. توجه داشته باشید که ویتامین ث سرشار از آنتی اکسیدان است و می ‌تواند به پوست صدمه‌ دیده کمک کند. همچنین خواص ضدالتهابی دارد که می ‌تواند جوش‌ ها را سریع‌ تر درمان کند. این ویتامین، تولید کلاژن را افزایش داده و به درمان اثر جوش‌ های روی پوست کمک بسیاری می ‌کند.

 

  • آبلیمو و گلاب

برای کارایی بیشتر درمان جوش صورت با گلاب و آبلیمو، پوست خود را ابتدا با یک پاک ‌کننده صورت شسته و با فشار ملایم روی پوست آن را خشک کنید. آبلیمو و گلاب را با یکدیگر ترکیب و پد پنبه را درون آن فرو کنید. سپس پد پنبه را روی پوست خود بکشید. این کار را 10 دقیقه انجام داده و بعد صورت را بشویید. با 3 بار تکرار این روش در هفته به نتایج خوبی دست خواهید یافت. یکی از بهترین نتایجی که از این روش حاصل می شود، جوان شدن پوست است. خودتان امتحان کنید.

 

  • جوش شیرین و گلاب

مانند سایر روش ها ابتدا پوست خود را به خوبی تمیز کنید. سپس جوش شیرین و گلاب را ترکیب و خمیری یکنواخت تهیه کنید. این خمیر را به شکل ماسک روی صورت بمالید. صورت خود را با حرکاتی ممتد و ملایم ماساژ دهید تا به لایه برداری پوست کمک کنید. برای درمان جوش صورت با گلاب و جوش شیرین این روش را چندبار در هفته تکرار کنید. جوش شیرین لایه ‌بردار عالی است و در حذف چربی‌ های اضافی و آلودگی‌ های موضعی مؤثر است.

 

  • سرکه سیب و گلاب

این روش درمان جوش صورت با گلاب برای کسانی که پوست چرب دارند، عالی است. این سرکه، تولید چربی را کنترل می ‌کند و آنتی ‌اکسیدانی مناسب برای پوست به حساب می ‌آید. ترکیب آن و گلاب کمک می ‌کند که منافذ پرشده از آلودگی پوست باز شده و تمیز شوند.



:: برچسب‌ها: درمان جوش صورت با گلاب , بهترین درمان جوش صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()