نوشته شده توسط : زیبالون

اگر شما هم از دسته افرادی باشید که زخمتان دیر خوب می شود یا حساسیت های پوستی امانتان را بریده، می دانید که این مشکل با وجود آن که کوچک به نظر می رسد اما بسیار خسته کننده است. برای حل این مشکل، می توانید از کرم صورت سی گل ترمیم کننده استفاده کنید که کار بازسازی و ترمیم زخم های سطحی پوست را انجام می دهد.

بعد از لایه برداری از پوست، صورت شما ملتهب و حساس شده که همین امر باعث در معرض آسیب قرار گرفتن پوست می شود. کرم صورت سی گل با خاصیت بازسازی، یکی دیگر از محصولات شرکت سی گل است که بدون ایجاد حساسیت، آسیب های سطحی پوست شما را درمان می کند. این کرم با جلوگیری از تکثیر قارچ ها و نداشتن اسانس، برای پوست های اگزمایی و حساس مناسب است.



:: برچسب‌ها: کرم صورت , کرم صورت سی گل , کرم صورت ترمیم کننده ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

سرکه سفید یکی از بهترین روش ها برای درمان شوره سر است . درمان شوره سر با سرکه سیب به قدری در گذشته شایع بوده است که در طب سنتی چین که غنی ترین طب سنتی است، بارها در مورد آن صحبت شده و در کتاب های علمی مختلفی به آن اشاره شده است. سرکه سفید دارای اسید استیک است که مانع از رشد قارچ ها در پوست شما شده و همچنین خارش پوست سر شما را کاهش می دهد .یکی از تصورات اشتباه در مورد شوره سر این است که مردم فکر می کنند شامپو روی پوست سرشان باقی مانده است؛ اما شوره سر یک عامل قارچی دارد که باعث ریزش سطحی پوست سر می شود. برای درمان شوره سر با سرکه سفید می توانید از دستورالعمل زیر کمک بگیرید.

«نصف لیوان سرکه سفید را به دو لیوان آب اضافه کنید. از محلول به دست آمده به عنوان شامپو برای شستن مو های خود استفاده کنید و سپس با آب سر خود را بشورید. روند درمانی را برای یک ماه و به شکل دو بار در هفته ادامه دهید.» اگر به دنبال نهایت اثربخشی در کمترین زمان ممکن هستید به سراغ درمان شوره سر با سرکه سیب بروید.



:: برچسب‌ها: درمان شوره سر ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

کرم پودر اسمی آشنا است برای کسانی که روتین های سلامت پوست روزانه برای خارج شدن از منزل برای خودشان دارند. صورت از نقاط حساس بدن است که به علت قرار داشتن در معرض هوا، آلودگی و نور خورشید زیبایی و سلامت آن از اهمیت چندین برابری نسبت به سایر اعضا بدن برخوردار است. آرایش بخشی از کارهایی است که خانم ها در طول روز وقتی را به آن اختصاص می دهند اما اگر دقت کرده باشید به نظر می رسد آرایش گاهی روی صورت نمی نشیند.

کرم پودر یکی از محصولات پوستی است که باعث می شود آرایش روی صورت به خوبی نشان داده شود. کرم پودر در واقع زیر سازی آرایش است که به شما کمک می کند پیش از آرایش و استفاده از سایر لوازم آرایشی پوستی صاف و یک دست داشته باشید. کرم پودر را باید با یک اسفنج آرایشی روی پوست خود به آهستگی پخش کنید.



:: برچسب‌ها: خرید کرم پودر , قیمت کرم پودر , بهترین کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

شاید تا چندی پیش فردی که با مشکل موخوره شدید رو به رو بود نمی توانست درمان های مناسب را بیابد؛ اما امروز با پیشرفت علم پزشکی، توجه های زیادی بر روی این عارضه متمرکز شده است. اگرچه انواع روش های درمان موخوره شدید متعدد هستند؛ اما هنوز هم متخصصین بهترین راه درمان را پیشگیری می دانند. برای پیشگیری از ایجاد این عارضه پزشکان استفاده از نرم کننده ‌ها را توصیه می کنند.
آسیب مو معمولا به شکل عرضی و طولی بروز می کند که شما با مراقبت می توانید از ایجاد هر دو جلوگیری کنید. مو در دو جهت عرضی و طولی دچار آسیب و شکنندگی می ‌شود. آسیب دیدن در جهت عرضی سبب وز شدن آن می شود و آسیب دیدن در جهت طولی سبب دو شاخه شدن و به عبارت دیگر سبب ایجاد موخوره می شود. بهره بردن از روغن‌ های مو، کرم‌ ها، نرم کننده‌ ها و... به شدت برای پیشگیری از شکنندگی مو به صورت طولی و عرضی مناسب است. البته استفاده از این مواد نه تنها از موخوره پیشگیری می کند، بلکه درمان موخوره شدید را به بهترین شکل نیز انجام می دهد.



:: برچسب‌ها: درمان موخوره شدید ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

استفاده از این نوع رژ لب، ظاهری نسبتا هموار و صاف را به لب های شما داده و در میان انواع رژ لب، این گزینه برای ایجاد سایه ای تیره و چشم گیر، یک انتخاب ایده آل است. رژ لب مک، رژ لب فلودرم، رژ لب گلدن رز و رژ لب ویولت، همگی شکل های مات این محصول را به بازار عرضه کرده اند. انواع رژ لب مات، نسبت به شکل های مختلف رژ لب مایع، از نظر رنگ غنی تر بوده و مواردی همچون قرمز تیره و رنگ کبود را نیز در میان خود جای می دهند. از سوی دیگر، در ساخت رژ لب مات از موم بیشتر و روغن کمتر استفاده شده است و به همین دلیل این رژ لب ها هرگز برق نمی زنند و حالت درخشان ندارند.

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید رژ لب مات، باید مدنظر داشته باشید، آن است که در صورت انتخاب رنگ نادرست یا زدن این محصول بر روی لب هایی که به خوبی آماده نشده است، نتیجه کار افتضاح خواهد بود. همچنین خرید رژ لب ویولت مات، رژ لب مک مات یا انواع دیگر مارک هایی که این محصول را به بازار عرضه می کنند، یک گزینه بسیار عالی برای زمان هایی محسوب می شود که شما نمی خواهید نگران خراب شدن آرایشتان یا نیاز به تجدید یا اصلاح آن باشید، مانند قرارهای رسمی یا شبگردی ها.



:: برچسب‌ها: خرید رژ لب مات , رژ لب ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

این سوال ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بوی خوش برای همگان دلپذیر است، پس چرا ما دو دسته بندی جدا برای انواع عطر ها تحت عنوان عطر مردانه و زنانه داریم. بوی خوشی که ناشی از عصاره های طبیعی مانند عطر گل ها باشد، برای هر دو جنس، هم مرد و هم زن لذت بخش بوده و هر دو تمایل به استفاده از آن دارند؛ اما امروزه بیشتر عطر های موجود در بازار رنگ و بوی مصنوعی بودن به خود گرفته اند.
 
مواد شیمیایی استفاده شده در این عطرهای مصنوعی، گاها بوهای لطیف و یا تندی ایجاد می کنند که زن یا مرد براساس روحیات خود ممکن است از یکی از این بوها خوششان بیاید؛ به همین دلیل شرکت های تولید عطر برای پاسخگویی به نیاز مشتریان خود سعی کرده اند تا محصولات خود را در دو گروه عطر مردانه و زنانه به بازار عرضه کنند تا افراد متناسب با سلیقه ی خود محصول مورد نظر را خریداری کنند. با این حال، تفاوت عمده ای که بین عطر های زنانه و مردانه وجود دارد، در ماندگاری و تندی بو است. البته قیمت نیز یکی از مهم ترین موارد متمایز کننده انواع عطر مردانه و زنانه است.
 
 


:: برچسب‌ها: عطر , عطر مردانه , عطر زنانه , ادکلن , قیمت ادکلن , خرید ادکلن ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

اولین اسپری رنگ مو که می خواهیم شما را با آن آشنا کنیم، اسپری رنگ مو پشینت است. این اسپری رنگ مو بعد از هر بار شست و شو کاملا از روی موهای شما پاک شده و اثری از آن روی موهای شما نخواهد ماند.

 
رنگ های این اسپری رنگی مو شامل رنگ های محبوب مشکی، قهوه ای، طلایی و نقره ای است. قیمت اسپری رنگ مو پشینت در بازار 35 هزار تومان تا 45 هزار تومان است.
 
برای خرید انواع اسپری رنگ مو، اینجا را کلیک کنید !!


:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

در میان تمام انوع لنز چشم مردانه موجود در بازار، انواع رنگی طرفداران بیشتری دارند. در استفاده های نادرست، لنزهای رنگی نسبت به لنزهای ساده مشکلات بیشتری برای چشمان شما ایجاد می کنند. عموما در کشورهای غربی لنزها به صورت یک بار مصرف هستند. نکته قابل توجه این است که هر چقدر درصد آب لنز چشم مردانه بیشتر باشد، آسیب کمتری به چشم وارد می‌ کند. در مناطق آسیایی عموما از لنزهایی استفاده می ‌شود که عمر بیشتری دارند و تا زمانی که به چشم آسیب نزنند و چشم را دچار خارش نکنند یا حساسیت ایجاد نکنند و همچنین باعث قرمزی چشم نشوند، می ‌توان از آن‌ ها استفاده کرد.

توصیه می ‌شود که افراد الزاما هنگام خواب لنز چشم را بیرون آورند و هیچ گاه با لنز نخوابند و حتما لنز را در جا لنزی مناسب خود قرار داده و داخل آن مایع ضدعفونی کننده خاص خود را بریزند. هیچ ‌وقت با دست‌های آلوده به لنز دست نزنند و حتما تمام مسائل بهداشتی را در استفاده از لنز به کار گیرند. نشریه مدیکال ساینس با استناد به تحقیق دکتر هافمن، عضو دپارتمان رسمی جراحان چشم آمریکا، بیان می کند که بهترین مدت برای استفاده از لنز چشم مردانه طبی 5 تا 7 ساعت و طول مدت استفاده از لنزهای رنگی باید کمتر از از 4 ساعت باشد. البته متخصصان دیگر ارقام زمانی کمی متفاوت اما مشابهی را پیشنهاد می دهند.



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی لنز چشم , قیمت انواع لنز چشم ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

شما در درمان شوره سر با نمک کاملا دستتان باز است و می توانید به هر طریقی که می توانید از نمک استفاده کنید؛ اما وظیفه خود دانستیم که در این قسمت به دو روش که بیشترین تاثیر را در روند درمان دارند، اشاره کنیم:

  • شامپو همراه با نمک برای درمان شوره سر

شاید بهترین راه این باشد که به شامپو مخصوص خود نمک اضافه کنید. نمک موجود در شامپو شما باعث از بین رفتن شوره سر و در عین حال تعادل تولید روغن می شود. در ضمن به سست شدن و از بین بردن پوست مرده کمک می کند. اکثر افراد درمان شوره سر با نمک را به این شکل می پسندند و انجام می دهند.

روش انجام کار

نمک را به شامپو اضافه کرده و هم بزنید تا یک دست شود. موهای خود را با آب گرم بشویید. مخلوط شامپو با نمک را به مو های خود بمالید. پوست سر خود را در حرکات دایره ای با نوک انگشتان خود ماساژ دهید تا شوره آن ها از بین برود. بعد از دو دقیقه ماساژ پوست سر خود، موهای خود را با آب خنک بشویید.

 

  • نمک و روغن زیتون برای درمان شوره سر

درمان شوره سر با نمک و روغن زیتون یک راه حل بی نظیر و شگفت انگیز است. این روغن یک نرم کننده طبیعی عالی است که به تقویت سلامت پوست سر نیز کمک می کند. این روغن به شل شدن پوست مرده و در عین حال رشد پوست سالم کمک کرده و باعث تقویت کلاژن برای بهبود رشد مو می شود.

روند انجام کار

در یک کاسه، نمک و روغن را مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند. موهای خود را مرطوب کنید و مخلوط را روی پوست سر خود بمالید. هنگامی که کل پوست سر شما با این مخلوط پوشانده شد، آن را به آرامی در حرکات دایره ای با نوک انگشتان خود روی سر خود ماساژ دهید. پس از حدود 5 دقیقه ماساژ، مخلوط را از موهای خود بشویید.



:: برچسب‌ها: درمان شوره سر با نمک , بهترین درمان شوره سر ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

بسیاری از خانم ها ریزش مو ارثی دارند برای همین تنها راهکار این مشکل و درمان تضمینی آن ماده زیر است اگر شبی یک قرص حاوی این ماده را بخورید دیگر دچار ریزش مو های شدید نمی شوید و اگر هم ریزش مو داشته باشید کاملا طبیعی است !!

و برای دانستن روش های بیشتر و کم هزینه تر به سایت فدولا سر بزنید !!

آهن ماده مغذی دیگری است که بدن برای رشد موهای سالم به آن نیاز دارد. برخی از منابع غذایی غذایی شامل عدس، صدف خوراکی، دانه کدو تنبل، اسفناج، لوبیا سفید، گوشت گاو و بوقلمون است. این مواد مغذی شاید به درمان ریزش مو ارثی بسیار کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

جوش های صورت و آکنه ها به دلایل مختلف بیولوژیک ایجاد می شوند و گاها با ایجاد درد، فرد را آزار می دهند. متعدد شدن تعداد این جوش ها فرد را وادار می کند تا به دنبال روش های مختلف درمان باشد. بسته به نوع پوست و نوع جوش، درمان های مختلفی در نظر گرفته می شوند. درمان جوش صورت با عسل یکی از موثرترین ها است.

اگرچه داروهای زیادی وجود دارند که می توانند جوش های صورت را به خوبی از بین ببرند؛ اما بعضا عوارض جانبی نیز دارند؛ اما عسل نه تنها جوش های صورت شما را برطرف می کند، بلکه می تواند چین و چروک ها و دیگر مشکلات پوستی را هم درمان کند. درمان جوش صورت با عسل قدمتی طولانی مدت دارد.



:: برچسب‌ها: درمان جوش صورت با عسل , بهترین درمان جوش صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()