نوشته شده توسط : زیبالون

اگر یک پوست سر معمولی (نه خیلی خشک و نه خیلی چرب) دارید، آنگاه می توانیدبهترین شامپو را بر اساس نوع موهای خود انتخاب کنید:
یک شامپو آبرسان مرطوب کننده، محصولی عالی برای افزودن رطوبت، درخشندگی و نرمی به موهای شماست. این شامپوها برای موهای ضخیم، فر یا خشن مناسب هستند که در آنها رطوبت کافی وجود ندارد.
شامپو حجم دهنده یک انتخاب عالی برای موهای نازک به شمار می روند.
محصولات تقویت کننده و ویتامینه- پروتئینه را برای موهای آسیب دیده، هایلایت شده، ضعیف شده یا شکننده به کار ببرید. این شامپو معمولا حاوی پروتئین اضافی برای بهبود شرایط موهای شما هستند.
شامپوهای متعادل کننده غالبا یک گزینه میانه به شمار می روند. این محصولات آبرسانی زیاد ندارند، اما موهای شما را خشک نیز نمی کنند.
شامپو نرم کننده و صاف کننده معمولا با عوامل مرطوب کننده اضافی همراه هستند.
شامپو مناسب موهای فر بسیار مرطوب کننده بوده و حاوی موادی است که جعد موها را کاهش می دهند.



:: برچسب‌ها: شامپو نرم کننده , خرید شامپو , فروش انواع شامپو ایرانی و خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

استفاده روزانه کرم آبرسان پوست چرب می‌تواند مزایای زیادی را برای افراد به همراه داشته باشد، این مزایا عبارت اند از:

جلوگیری از ایجاد جوش‌های زیر پوستی: یکی از عوامل ایجاد جوش زیر پوستی بالا بودن میزان چربی پوست است. هر چه چربی سطح پوست بیشتر باشد، باعث بسته شدن منافذ شده و در نتیجه جوش‌های زیر پوستی به وجود خواهد آمد اما اگر از آبرسان‌های مناسب (کرم آبرسان پوست چرب) استفاده شود، با جلوگیری از تولید چربی بر روی پوست، از ایجاد جوش‌های زیر پوستی تا حد زیادی جلوگیری خواهد شد.
حفظ رطوبت پوست: اگر رطوبت مورد نیاز پوست تامین نشود، لایه بالایی پوست خشک شده و همین موضوع باعث افزایش چربی بر روی سطح پوست خواهد شد. برای همین باید با روش‌های مختلف و استفاده از کرم آبرسان پوست چرب این رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کنید.
کمک به کنترل میزان چربی: مواد به کار رفته در آبرسان‌هایی که برای پوست‌های چرب تولید می‌شوند، میزان چربی پوست را کنترل کرده و از بسته شدن منافذ پوست به آن جلوگیری خواهند کرد.
لازم به ذکر است که به اشتباه، کرم آبرسان پوست چرب را با کرم‌های مرطوب کننده اشتباه نگیرید. این دو کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند و مزایای مختلفی نیز دارند. مرطوب کننده‌ها به علت دارا بودن انواع روغن و چربی ممکن است برای پوست‌های چرب، نه تنها مفید نبوده بلکه مضر نیز باشد. بنابراین در هنگام خرید دقت داشته باشید تا کرم آبرسان مخصوص پوست چرب با ساختاری بر پایه آب را انتخاب کنید. در غیر اینصورت ممکن است چربی سطح پوست به طور قابل توجهی زیاد شود و مشکلاتی را برای پوست شما به وجود آورد.



:: برچسب‌ها: کرم آبرسان پوست چرب , خرید بهترین کرم آبرسان , قیمت کرم آبرسان ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

قبل از مصرف محصولی که متخصص برایتان تجویز کرده است، اندکی از آن را بر روی دست خود بمالید. بعد از اینکه مطمئن شدید که کرم صورت با پوستتان سازگاری دارد، شروع به مصرف آن کنید. به خاطر داشته باشید که درمان های پوستی زمان بر است و حتی کرم ضد لک عالی یک شبه نمی تواند شما را به خواسته هایتان برساند. کرم ضد لک عالی را باید در تمام طول دوره ای که پزشک تجویز کرده و حتی مدتی بعد از آن به طور مرتب استفاده کنید و در صورتی که وسط دوره درمان، استفاده از کرم را قطع کنید، هم پوست تان آسیب می بیند و هم لک درمان نمی شود.

کرم های ضد لکی که بر اساس استانداردهای جهانی باشند، با ترکیبات گیاهی تهیه و تولید می شوند تا عوارضی پس از قطع، به مصرف کننده وارد نشود. این سری از کرم ها که به عنوان کرم صورت ضد لک عالی شناخته می شوند علاوه بر برطرف کردن لکه ها، سبب شفافیت پوست می شوند. به همین دلیل اگر می خواهید پوست سالمی داشته باشید و طی یک دوره مشخص مشکلات پوستی خود را برطرف کنید، باید همیشه کرم ضد لک عالی را انتخاب و آن را مطابق با دستور مصرف کنید تا به خواسته خود برسید.



:: برچسب‌ها: کرم صورت لکه بر , قیمت کرم صورت , بهترین مارک کرم صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

روش های درمان خانگی جوش صورت، در حقیقت دستورالعمل هایی هستند که به افراد کمک می کنند در خانه و با چند راهکار ساده، جوش های صورت را درمان کنند. برخی از روش های درمانی جوش صورت به طور متداول برای تمام افراد مناسب اند؛ اما از آن جایی که وضعیت پوست افراد، متفاوت است، درمان جوش صورت هم باید برای آنها اختصاصی ارائه شود.

تحقیقات ثابت کرده است که درمان جوش صورت با اسید سالیسیلیک یا ترکیبی نظیر بنزوئیل پروکسید، کع موثرترین محلول ‌های داروی هستند، اگر چه موثر است اما عوارض جانبی نامطلوبی دارد و می تواند باعث خشکی بیشتر، قرمزی و تحریک پوست شود.

مشکلات فوق باعث شده که بسیاری از افراد به درمان خانگی جوش صورت روی بیاورند. درمان طبیعی جوش صورت با استفاده از داروها یا محلول های گیاهی انجام می گیرد که در خانه تهیه می ‌شوند. شناختن دلایلی که باعث ایجاد جوش صورت می شوند به درمان آن کمک می کند. بهترین کار و ساده ترین روش این است که استرس خود را کاهش دهید؛ تغذیه مناسب داشته باشید و از محصولات استاندارد برای شستشوی پوست استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: درمان جوش صورت , درمان خانگی جوش صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

یکی از بزرگترین مزیت هایی که خرید شامپو اوه دارد این است که به تقویت و کاهش چربی پوست سر شما می پردازد. چربی پوست سر تا حدی لازم است اما اگر این میزان از چربی بیشتر از حد مجاز شود، مانع از رسیدن اکسیژن به موهای شما و مردن سلول های مو می شود. اما چگونه شامپو اوه می تواند با چندین بار استفاده، چربی مو را کاهش و پیاز مو را تقویت کند؟
در تولید این شامپو از کراتین و عصاره آلوئه ورا استفاده شده است که كراتین موجود در شامپو اوه با نفوذ در كوتیكول مو موجب افزایش این ماده در مو شده و آن ها را تقویت می نماید و همچنین باعث ترمیم، تقویت و نرم تر شدن موهای شما و استحکام بیشتر آن ها در مقابل عوامل مضر محیطی، شكنندگی و مو خوره می شود. آلوئه ورا حاوی ویتامین و اسیدهای چرب قدرتمندی است كه به رشد پیازمو و جلوگیری از ریزش آن كمک زیادی می کنند. این محصول اوه با ترکیبات خود علاوه بر حس پاکی، حالت پذیری را هم به موها می بخشد. شامپو اوه برای موهای خشک، حاوی آنزیم ویژه ای است که موهای خشک، شکننده و آسیب دیده را نرم می کند. پس از استفاده از این محصول شرکت اوه، براقیت، شانه پذیری، ضخامت و تقویت موهای خشک قابل مشاهده خواهد بود.



:: برچسب‌ها: خرید شامپو اوه ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

افزایش قابلیت انعطاف پذیری پوست: اگر در طول روز با مواد شوینده قوی سر و کار دارید و یا ساعات زیادی را بیرون از محیط خانه می‌گذرانید، به مرور زمان متوجه خشکی پوست خود خواهید شد. این خشکی و عدم انعطاف موجب ایجاد خطوط ریز و درشت بر روی صورت می‌گردد. برای همین، استفاده از کرم آبرسان بایودرما به شما شدیداً توصیه می‌شود. بعد از اولین استفاده، تاثیر خود را گذاشته و انعطاف از دست رفته پوست را به آن باز می‌گرداند.
فراهم کردن مواد مغذی پوست به صورت 24 ساعته: میزان ماندگاری این آبرسان بر روی پوست بسیار بالا است و توانایی تغذیه 24 ساعتی آن را دارد؛ به طوری که کل روز احساس خوشایندی خواهید داشت.
فاقد چربی: این کرم آبرسان برخلاف برخی از کرم‌های مرطوب کننده فاقد چربی بوده و این ویژگی چند دقیقه بعد از استفاده خود را نشان خواهد داد. با کرم آبرسان بایودرما، علاوه بر مرطوب و نرم شدن پوست هیچ گونه احساس چربی را در صورت و دستان خود احساس نخواهید کرد.
دارای بافت سفید و خامه ای: غلظت کرم آبرسان بایودرما زیاد است و همچنین دارای بافتی سفید رنگ و خامه ای است تا در هنگام استفاده، حس تازگی و طراوت را به شما هدیه دهد.



:: برچسب‌ها: کرم آبرسان بایودرما , خرید کرم آبرسان , قیمت کرم آبرسان , بهترین مارک کرم آبرسان ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

یکی دیگر از انواع درمان موخوره با آب لیمو، ترکیب آن با روغن نارگیل است. همان طور که می دانید یکی از روغن های مقوی برای استحکام و تقویت موها، روغن نارگیل است. ترکیب روغن نارگیل با آب لیمو، پودر نخود، ماست، پودر آمله، تخم‌مرغ است. هر چند میزان آب لیمو در این ماسک، از چند قطره تجاوز نمی کند اما همان میزان کم نیز می تواند مویی زیبا بدون موخوره برای شما به ارمغان بیاورد. تمام این مواد را با هم ترکیب کرده و مایع سفت به دست آمده را به مدت 45 دقیقه روی موهایتان بگذارید. پس از 45 دقیقه آن را بشوئید تا مویی سالم و درخشان داشته باشید. همه این مواردی که تحت عنوان درمان موخوره با آب لیمو آورده شد، امتحان خود را پس داده اند پس با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: درمان موخوره , رفع موخوره ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

برای اینکه جوش های روی صورت خود را در کوتاه ترین زمان درمان کنید، یا اثرات نامطلوب آن را از بین ببرید در این قسمت به چند راهکار کوتاه سریع و کاربردی اشاره داریم؛ در فعالیت‌های روزمره می توانید این نکات را به کار ببرید:

  • برای درمان جوش صورت فوری باید صورت خود را کاملاً بشویید تا چربی های اضافی و آلودگی ها و آثار تعریق روزانه کاملاً پاک شود. از شوینده هایی استفاده کنید که بدون الکل هستند و حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.
  • برای درمان جوش صورت باید نوع پوست خود را بشناسید. معمولاً پوست های چرب، مستعد جوش زدن هستند. محصولات مراقبت از پوست را متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. برای پوست های چرب پیشنهاد می شود که محصولاتی فاقد مواد شیمیایی به کار بروند.
  • یکی از مهمترین کارهایی که برای درمان جوش صورت پیشنهاد می کنیم، استفاده صحیح از مرطوب کننده ها است. پس از اینکه پوست صورت را کامل شستید، از مرطوب کننده صحیح استفاده کنید.
  • یکی از راهکارهای کاربردی برای درمان جوش صورت فوری استفاده بسیار کم از لوازم و مواد آرایشی است. مواد آرایشی، منافذ پوست شما را مسدود می‌کنند اما مستعد جوش زدن می شوند. تا زمانی که جوش های صورت شما درمان نشده اند، لوازم آرایشی را کمتر استفاده کنید.
  • برای درمان جوش صورت، کمتر در معرض آفتاب قرار بگیرید. همچنین استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب پوست های جوش دار و آکنه پیشنهاد می شود.
  • استفاده از روغن درخت چای، مواد دارویی مراقبت از پوست حاوی آنتی بیوتیک ها، خوردن غذا های سالم بدون ایجاد حساسیت و کاهش استرس روزانه، سایر مواردی هستند که در درمان جوش صورت فوری به شما کمک می کنند.


:: برچسب‌ها: درمان جوش صورت فوری , درمان قطعی جوش صورت , درمان جوش صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()