نوشته شده توسط : زیبالون

برخی از راهکارهای بسیار ساده وجود دارد که با کمترین هزینه می توانید آنها را اجرا کنید. این روش ها به درمان جوش های چرکی روی صورت شما کمک می کنند. قطعاً روش‌هایی که در این بخش به آنها اشاره می کنیم مورد تایید پزشکان و متخصصان پوست قرار دارد.

برای درمان جوش چرکی روی صورت سعی کنید صورت خود را با آب گرم یا یک دستمال مرطوب تمیز کنید. صورت خود را در روز حداقل دو بار تمیز کنید تا آلودگی هایی که داخل منافذ پوست مسدود شده‌اند خارج شوند. برای درمان جوش صورت حتماً از یک ماسک طبیعی حاوی مواد مرطوب کننده و مغذی استفاده کنید. استفاده از ماسک آلوئه ورا توصیه می شود.

برای درمان جوش های چرکی صورت، استفاده از ماسک صورت، پاک کننده های ملایم و لایه بردارهای ملایم که حاوی اسید سالیسیلیک، اسید گلیکولیک یا اسید آلفا هیدروکسی باشند، بهترین گزینه محسوب می شود. این ترکیبات، لایه های اضافی روی پوست را از بین می برند و نقش ترمیم کنندگی هم ایفا می‌کند.

از آنجایی که جوش صورت می تواند در اثر فعالیت های باکتریایی روی پوست ایجاد شود، با یک پاک کننده ملایم و خاصیت ضد باکتریایی، پوست صورت را شستشو دهید. این پاک کننده ها حاوی مواد شیمیایی هستند، بنابراین برای درمان جوش های چرکی طبق نسخه پزشک از آن استفاده کنید. درمان جوش های چرکی شاید در برخی شرایط نیاز به استفاده از آنتی بیوتیک ها داشته باشد. قطعاً در دوره درمان جوش صورت باید سبک زندگی و تغذیه خود را کنترل کنید و از مصرف مواد حساسیت زا به شدت خودداری نمایید.

سعی کنید تمام مراحل درمان جوش صورت را زیر نظر پزشک دنبال کنید. برخی از پزشکان در شرایط شدیدتر و وخیم تر تشخیص می دهند که از روش های لیزر درمانی برای درمان جوش صورت استفاده کنند. این موارد هم بسیار توصیه شده است و تقریباً به عنوان آخرین گزینه ها به آن نگاه می‌شود.



:: برچسب‌ها: درمان فوری جوش صورت , درمان جوش چرکی ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

زمانی که صحبت از مشکلات مصرف رنگ مو می شود منظور این نیست که به طور کامل استفاده از رنگ های شیمیایی موجود در بازار را کنار بگذاریم، بلکه می توان با بهره گیری از راه های درست از این رنگ ها استفاده نمود و در کمترین موارد گرفتار مشکلات ایجاد شده در اثر آن شد. مهم ترین اصلی که در استفاده از رنگ های رایج موجود در بازار وجو دارد و می تواند مشکلات ناشی از آن ها را کاهش دهد، استفاده از انواع رنگ ها با فواصل زیاد بین آن ها است.

به عبارت دیگر بهتر است چندماه یک بار از رنگ های شیمیایی استفاده کنید. از دیگر موارد مهم و اثر گذار در کاهش مشکلات رنگ مو می توان به دقت در انتخاب درست اشاره نمود.

سعی کنید در انتخاب و خرید انواع رنگ مو شتابزده عمل نکنید و قبل از خرید اطلاعات وسیع و کاملی را در مورد شکل استفاده و مزایا و معایب رنگ مورد نظر خود به دست آورید. اگر در هنگام خرید به تمام فاکتورها توجه نکنید و تنها با قضاوت بر اساس زیبایی یک رنگ آن را خریداری نمایید، قطعا با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد که برخی از آن ها سلامتی شما را به خطر خواهند انداخت.



:: برچسب‌ها: رنگ مو بلوند , رنگ مو روشن , رنگ مو فانتزی ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

برند نیوآ محصولی از کشور فرانسه است که سالیان سال محصولات مختلفی از این برند آرایشی و بهداشتی در بازار ایران خرید و فروش می شود. کمتر کسی را می شناسیم که نام برند نیوآ را نشنیده باشد. اگر از چسبناک شدن موهایتان به هنگام شنیون ناراضی هستید، در میان انواع اسپری مو، اسپری نگهدارنده حالت مو نیوآ مدل Color Care and Protect انتخاب مناسبی محسوب می شود. حجم 250 میل از این اسپری مو حدودا 100 هزار تومان است. اسپری نگهدارنده حالت مو نیوآ مدل Color Care and Protect با توجه به کیفیت و حجم بالایی که دارد برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی انتخاب مناسبی محسوب می شود. 



:: برچسب‌ها: انواع اسپری مو , بهترین مارک اسپری مو ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

شما می توانید از راه های گوناگونی اقدام به خرید کرم صورت مای و دیگر محصولات این شرکت نمایید که در راس همه ی آن ها، مراجعه به نمایندگی های فروش خود شرکت مای است. البته شما با مراجعه به داروخانه ها و یا مراکز دیگر عرضه ی محصولات بهداشتی نیز می توانید اقدام به خرید کرم صورت مای کنید. برای خرید آنلاین هم بهترین کار این است که ابتدا به وبسایت خود این شرکت مراجعه و محصول مورد نظر را سفارش دهید و در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوالی، با پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.

در صورت مراجعه به وبسایت خود شرکت ممکن است موفق به خرید کرم صورت مای نشوید که در این صورت می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر دیگر کمک بگیرید. بی شک اگر اصول خریدهای آنلاین را بدانید و یا مطالعه ای در این زمینه داشته باشید، به خوبی می دانید که خرید کرم صورت مای به صورت اینترنتی بسیار آسان تر از سایر روش های خرید است.



:: برچسب‌ها: کرم صورت مای , بهترین کرم صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

زیبایی و درخشش ناخن ها، برای بسیاری از افراد از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است مخصوصا که همگی دلگیر شدیم، با این حال، بیشتر آنها زمان کمی را صرف انتخاب انواع رنگ لاک ناخن خود می کنند. نکته ای که بیشتر این اشخاص به آن دقت نمی کنند، آن است که نباید رنگ لاک خود را با توجه به رنگ لباس، تیپ فرد همراه خود یا حتی حال و هوایشان انتخاب کنند، بلکه درست مانند رنگ مو و آرایش، رنگ پوست آنهاست که عامل تعیین کننده در تعیین رنگ لاک به حساب می آید.

بله! درست است! اگر پوست روشن یا رنگ پریده ای دارید، بهتر است رنگ لاک های خاصی را استفاده نمایید و این رنگ ها، ممکن است برای فردی که پوست تیره دارد، مناسب نباشند. با این مقاله همراه باشید تا با رنگ لاک های مناسب برای پوست روشن، پوست گندمی و پوست تیره، آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: لاک ناخن , قیمت لاک دخترانه ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

پوست به عنوان لایه بیرونی بدن از اهمیت بالایی برخوردار است و این اهمیت باعث می‌شود تا بیشتر به فکر سلامت آن باشیم. بهتر است بدون توجه به قیمت کرم آبرسان لدورا، به سلامت پوست خود اهمیت بیشتری بدهید. متاسفانه در گذشته به دلیل عدم آگاهی افراد نسبت به روش‌های مراقبت پوستی و همچنین عدم وجود محصولات بهداشتی مناسب، پوست صورت و دست‌ها زیبایی خود را از دست میداد و خشکی آن باعث ایجاد اخلال در انجام کارهای روزانه می‌شد. امروزه دیگر این مشکلات برطرف شده چون زنان و مردان می‌توانند با استفاده از کرم آبرسان لدورا به راحتی رطوبت مورد نیاز پوست خود را فراهم کنند. این کرم آبرسان به خاطر فوایدی که دارد توانسته مورد توجه افراد قرار بگیرد، این فواید عبارت اند از:

  • حاوی روغن شی باتر: این نوع روغن از دانه درخت شی گرفته می‌شود و به دلیل خاصیت‌های ضد التهابی، حفاظت از پوست، نرم کنندگی، رطوبت رسانی و... باعث تامین رطوبت مورد نیاز پوست و همچنین جلوگیری از ایجاد چین و چروک بر روی آن خواهد شد. کرم آبرسان لدورا حاوی مقدار زیادی روغن شی باتر است که تاثیر فوق العاده را بر پوست خواهد گذاشت.
  • حاوی روغن جوجوبا: روغن جوجوبا با دارا بودن موادی مانند روی، مس، ویتامین E، از جمله روغن،های طبیعی و مفید برای پوست صورت و بدن به حساب می‌آید؛ بنابراین تولیدکنندگان با در نظر گرفتن خواص بسیار زیادی روغن و به کار بردن آن در کرم آبرسان برند لدورا توانسته اند رضایت مصرف کنندگان را به دست آورند.
  • حاوی جلبک دریایی: جلبک دریایی نوعی نوعی گیاه موجود در آب‌های کم عمق است و به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد مثل کاهش چشمگیر پیری زودرس پوست و همچنین نرم کنندگی بسیار قوی در این کرم آبرسان مورد استفاده قرار گرفته است. به همین دلیل، توصیه می کنیم با خرید کرم آبرسان لدورا از این خواص بهره مند شوید.
  • حاوی روغن کرچک: روغن کرچک از بروز حساسیت و اگزما در پوست جلوگیری کرده و به نوعی ماده ضد میکروب به حساب می‌آید. به همین خاطر استفاده از آن در محصولات آرایشی و بهداشتی علاوه بر کمک به افزایش سلامت پست می‌تواند از ابتلا شدن افراد به بیماری‌های پوستی نیز تا حد زیادی جلوگیری کند.


:: برچسب‌ها: کرم آبرسان لدورا , قیمت کرم آبرسان ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

خرید کرم ضد آفتاب اوریاژ اصل و کرم ضد آفتاب اوریاژ بی رنگ یا حاوی رنگدانه با عدد SPF مختلف از هر نظر مزایایی را برای سلامت پوست شما را تامین می ‌کنند. این مزایا به اندازه ای مهم هستند که قیمت کرم ضد آفتاب اوریاژ را ناچیز و بی اهمیت جلوه می دهند. مهمترین مزیت، شادابی و سلامت پوست شما است. قطعاً شما هم ترجیح می دهید پوست صورت صاف و شفاف داشته باشید. کرم های ضد آفتاب اوریاژ حاوی املاح معدنی هستند و هیچگونه مواد معطر یا حساسیت زا در آن به کار نرفته است. اگر این کرم های ضدآفتاب را مصرف کنید به سادگی می‌توانید سلامت پوست خود را تضمین کنید.

استفاده از انواع کرم ضد آفتاب اوریاژ برای جلوگیری از آسیب های پوستی توصیه می شود. این کرم های ضد آفتاب در برابر عرق کردن و رطوبت مقاوم هستند. حتی خانم های باردار و کودکان هم می توانند از کرم های ضد آفتاب اوریاژ متناسب با پوست خود استفاده کنند. کرم ضد آفتاب اوریاژ اصل می تواند رطوبت پوست را تنظیم کند، از چربی اضافی روی پوست جلوگیری کرده و سلول های پوستی را همواره شاداب و جوان نگه دارد. برای دریافت قیمت کرم ضد آفتاب اوریاژ در انواع مختلف می توانید با کارشناس فروشگاه تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: کرم ضد آفتاب اوریاژ ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

رنگ کردن مو، یکی از اقدامات زیبایی و آرایشی است که می تواند با هزینه ای بسیار کم یا بسیار زیاد، به انجام برسد. به دلیل امکان بالا بودن قیمت رنگ مو و هزینه خدمات آرایشگاه، بسیاری از خانم ها تمایل دارند که پیش از هر اقدامی برای رنگ کردن موهایشان، از هزینه این کار اطلاع داشته باشند. در این بخش از مقاله، به بررسی فاکتورهایی می پردازیم که بر روی قیمت رنگ مو و هزینه به کار بردن آن، اثرگذار هستند.
عوامل متعددی وجود دارند که قیمت رنگ مو و هزینه گذاشتن آن بر روی موها را تعیین می کنند. به احتمال زیاد، شما به رنگ کردن موهایتان، به چشم خوردن یک وعده غذایی در رستوران نگاه نمی کنید، با این حال، شباهت های زیادی بین قیمت گذاری مدل های مختلف رنگ کردن مو در سالن های مختلف و لذت بردن از غذای یک رستوران وجود دارد. درست مانند رستوران ها، سالن های زیادی هستند که قیمت رنگ مو را پایین تر یا بالاتر از حد معمول به شما ارائه می دهند. پیشنهاد ما به شما این است که از این مکان ها چشم پوشی کرده و تمرکز خود را بر روی آرایشگاه هایی قرار دهید که با هزینه هایی معقول، موهای شما را رنگ می زنند.



:: برچسب‌ها: قیمت رنگ مو , خرید بهترین رنگ مو ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

از شامپو آبرسان، مرطوب کننده، نرم کننده و مناسب موهای فر، صرف نظر کنید. چنین محصولاتی، رطوبت بیشتری را به موی شما که همین حالا هم به قدر کافی چرب است، اضافه می کنند.
به دنبال برچسب هایی باشید که به حجم دهندگی، تقویت کنندگی و متعادل کردن موها اشاره می کنند. این محصولات ضد رطوبت بوده و در برطرف کردن روغن اضافی موثرتر عمل می کنند.
انتخاب یک شامپو روشن کننده می تواند کمک بزرگی به پوست سر بسیار چرب شما باشد، با این حال در میزان مصرف این محصول احتیاط کنید، چرا که می تواند پوست سر شما را به شدت خشک کند. در نهایت پوست خشک تولید چربی بیشتر را موجب می شود.
موهای خود را در دو مرحله بشویید. مشابه با تمیز کردن دو مرحله ای صورت، انجام این کار برای موها نیز شامل شست و شوی سر با دو شامپوی جداگانه برای برآورده کردن نیازهای مختلف است. در این روند، شما از یک شامپو برای مقابله با چرب بودن پوست سر و از یک محصول دیگر برای شستن قسمت بالاتر از ریشه موها استفاده می کنید.
زمان مناسبی را برای رساندن شامپو به پوست سر خود و آب کشی کامل آن صرف کنید.
پس از شامپو زدن، از رسیدن نرم کننده به پوست سر خود جلوگیری کنید. به جای آن، تمرکز را بر زدن نرم کننده به انتهای موها و آب کشی آن قرار دهید.



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی شامپو , شامپو برای موهای چرب ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

هر پوستی کرم ضد آفتاب خاص خود را دارد و به طور کلی کرم های ضد آفتاب به دو دسته کرم ضد آفتاب برای پوست چرب و کرم ضد آفتاب برای پوست خشک تقسیم بندی می شود؛ البته دسته سومی نیز وجود دارد که کرم های ضد آفتاب برای پوست های مختلط را تشکیل می دهد. آیا می دانید کرم ضد آفتاب برای پوست چرب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ اگر پوست صورتتان چرب است آیا با برندهای محبوبی که می توانید کرم ضد آفتاب مخصوص خود را از آن ها تهیه کنید آشنایی دارید؟ در ادامه ما به معرفی این کرم های ضد آفتاب پرداخته و ویژگی های آن ها را برای شما شرح می دهیم.

کرم ضد آفتاب بدون چربی!
اولین نگرانی افرادی با پوست چرب، جوش زدن است. طبیعتا زمانی که پوست چرب باشد، کرم هایی که حاوی چربی هستند می توانند به چربی بیشتر پوست دامن زده و باعث ایجاد جوش های ناخوشایند شود. حق با شما است اما خوشبختانه انواع کرم ضد آفتاب برای پوست چرب در بازار این نگرانی را رفع کرده است. اگر پوست چربی دارید باید به نوشته بدون چربی (free oil) روی بسته بندی کرم دقت کنید. کرم های ضد آفتابی که برای پوست های چرب تولید شده اند بدون آن که باعث جوش زدن یا مشکلات چربی روی پوست شود، پوست شما را از اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.



:: برچسب‌ها: قیمت کرم ضد آفتاب , خرید بهترین کرم ضد آفتاب ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیبالون

تا به حال اکثر مقالات و مطالبی که خوانده ایم پیرامون رفع و درمان موخوره بوده است اما کمتر به این مسئله پرداخته شده که چرا موخوره به وجود می آید؟ علت موخوره چه چیزی است؟ با دانستن این نکته می توان از به وجود آمدن موخوره جلوگیری کرد. در ادامه به چند عامل که باعث به وجود آمدن موخوره می شود اشاره ای خواهیم داشت. با رعایت این نکات می توان از ایجاد موخوره پیشگیری کرد.

  • دی هیدراته شدن مو

یکی از مسائلی که به شدت علت موخوره در افراد محسوب می شود دی هیدراته شدن یا خشک شدن موها است. زمانی که مو، اصطلاحا کم آب شده و رطوبت خود را از دست می دهد احتمال موخوره شدن بالا می رود. برای درمان موخوره باید موها را آبرسانی کنید. روش های متفاوتی برای آبرسانی موها وجود دارد؛ استفاده از ماسک های مو، نوشیدن آب فراوان، استفاده از روغن های گوناگون، کاهش استفاده از مواد شیمیایی و ... از روش های رایج برای آبرسانی به مو محسوب می شود.

  • محکم بستن موها

گرچه باورش دشوار است اما یکی از دلایل اصلی به وجود آمدن موخوره، محکم بستن موها است. زمانی که موهایتان را محکم می بندید، باعث کشیدگی آن ها شده که همین عامل موخوره را به وجود می آورد. بهتر است موهایتان را به آرامی پشت سرتان جمع کرده یا آن ها را باز بگذارید. بنابراین می توان گفت در اغلب اوقات اصلی ترین علت موخوره، درست نبستن موها است. یک راه دیگر برای درمان موخوره، بستن موها به شیوه های جدید بوده زیرا باعث می شود فشار به یک نقطه از موها نیاید.

  • نامناسب بودن جنس شانه و برس

اغلب ما به هنگام خرید شانه، دقت به خرج نمی دهیم و هر شانه ای که در دسترس تر باشد یا حتی قیمت آن مناسب تر باشد را خریداری می کنیم در حالی که چنین معیار انتخابی از پایه غلط است. از آن جایی که درمان موخوره هزینه بر تر از پیشگیری از این مشکل است به شما توصیه می کنیم که پیش از آن که مجبور به درمان شوید، فکری به حال موهایتان کنید. شانه های پلاستیکی و فلزی بدترین نوع شانه برای موها هستند زیرا با ایجاد الکتریسیته ساکن و ضربه زن به موها باعث به وجود آمدن موخوره می شود. بنابراین انتخاب نادرست شانه نیز می تواند علت موخوره محسوب شود.



:: برچسب‌ها: درمان موخوره شدید , درمان موخوره طب سنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()