موثرترین روش ها برای درمان جوش صورت با گلاب
نوشته شده توسط : زیبالون

با بررسی مقالات علمی مختلف که در زمینه طب سنتی نوشته شده اند، به مطالبی دست یافته ایم که استفاده از آن ها درمان جوش صورت با گلاب را بیش از پیش موثر می کند. این روش ها به شرح زیر هستند:

  • اسپری گلاب

ابتدا صورت‌ خود را با نوعی پاک‌ کننده تمیز کرده و سپس به آرامی آن را خشک کنید. شیشه مخصوص را پر از گلاب درجه یک کنید. حالا مقداری گلاب به روی پوست اسپری کنید. اجازه دهید گلاب، 50 ثانیه روی پوستتان باقی بماند. سپس با استفاده از دستمال کاغذی، آن را تمیز کنید. اکنون پوست صورت را با نوعی مرطوب ‌کننده غیرمولد، مرطوب کنید. درمان جوش صورت با گلاب به کمک این روش هم آسان است و هم اثربخشی بالایی دارد.

 

  • ویتامین ث و گلاب

پوستتان را با یک شوینده تمیز کنید. ویتامین ث را با گلاب مخلوط کنید. این مخلوط را به نقاط آسیب دیده پوست و جوش ‌ها بمالید. 20 دقیقه صبر کنید. سپس پوست را با آب خنک بشویید. با فشار ملایم به روی صورت، آن را خشک کنید. درمان را روزی یک ‌بار انجام دهید. توجه داشته باشید که ویتامین ث سرشار از آنتی اکسیدان است و می ‌تواند به پوست صدمه‌ دیده کمک کند. همچنین خواص ضدالتهابی دارد که می ‌تواند جوش‌ ها را سریع‌ تر درمان کند. این ویتامین، تولید کلاژن را افزایش داده و به درمان اثر جوش‌ های روی پوست کمک بسیاری می ‌کند.

 

  • آبلیمو و گلاب

برای کارایی بیشتر درمان جوش صورت با گلاب و آبلیمو، پوست خود را ابتدا با یک پاک ‌کننده صورت شسته و با فشار ملایم روی پوست آن را خشک کنید. آبلیمو و گلاب را با یکدیگر ترکیب و پد پنبه را درون آن فرو کنید. سپس پد پنبه را روی پوست خود بکشید. این کار را 10 دقیقه انجام داده و بعد صورت را بشویید. با 3 بار تکرار این روش در هفته به نتایج خوبی دست خواهید یافت. یکی از بهترین نتایجی که از این روش حاصل می شود، جوان شدن پوست است. خودتان امتحان کنید.

 

  • جوش شیرین و گلاب

مانند سایر روش ها ابتدا پوست خود را به خوبی تمیز کنید. سپس جوش شیرین و گلاب را ترکیب و خمیری یکنواخت تهیه کنید. این خمیر را به شکل ماسک روی صورت بمالید. صورت خود را با حرکاتی ممتد و ملایم ماساژ دهید تا به لایه برداری پوست کمک کنید. برای درمان جوش صورت با گلاب و جوش شیرین این روش را چندبار در هفته تکرار کنید. جوش شیرین لایه ‌بردار عالی است و در حذف چربی‌ های اضافی و آلودگی‌ های موضعی مؤثر است.

 

  • سرکه سیب و گلاب

این روش درمان جوش صورت با گلاب برای کسانی که پوست چرب دارند، عالی است. این سرکه، تولید چربی را کنترل می ‌کند و آنتی ‌اکسیدانی مناسب برای پوست به حساب می ‌آید. ترکیب آن و گلاب کمک می ‌کند که منافذ پرشده از آلودگی پوست باز شده و تمیز شوند.





:: برچسب‌ها: درمان جوش صورت با گلاب , بهترین درمان جوش صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache015last1639651187