چگونه از کرم صورت آرگان استفاده کنیم؟
نوشته شده توسط : زیبالون

کرم آرگان خواص زیادی برای پوست شما و جوان سازی آن دارد. اما برای آن که این کرم صورت بتواند بهترین اثر را داشته باشد، باید روش استفاده از آن را بدانید. کرم صورت آرگان باید حتما روزی 2 مرتبه و حتما بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. برای استفاده از این کرم باید حتما پوست صورت را قبل از مصرف تمیز کنید؛ چراکه کثیفی پوست صورت اثربخشی این محصول را تا حد زیادی کاهش می دهد. بعد از قرار دادن این کرم روی پوست صورت باید چند دقیقه به طور مداوم آن را ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شده و به لایه های زیرین نیز برسد.

یکی از ویژگی های کرم صورت آرگان این است که به سرعت جذب می شود و شما پس از چند دقیقه ماساژ پوست صورت، مشاهده خواهید کرد که دیگر روی پوست شما وجود ندارد. به همین دلیل نیازی نیست مدت زیادی را برای جذب آن وقت بگذارید. اگر کرم را به درستی استفاده کرده باشید بعد از یک هفته اثرات آن را مشاهده خواهید کرد.

تا کنون هیچ گونه گزارشی از علائم سو ناشی از استفاده از کرم صورت آرگان مشاهده نشده است اما در بعضی از افراد امکان دارد به دلیل واکنش های سلول های پوستی با مواد موجود در کرم صورت آرگان، حساسیتی مختصری مشاهده شود که البته احتمال آن بسیار پایین است. اما به جز این مورد این کرم مشکل دیگری برای پوست شما ایجاد نخواهد کرد.





:: برچسب‌ها: کرم صورت مردانه , کرم صورت آراگن , بهترین کرم صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: