بهترین راهکارهای درمان سریع شوره سر
نوشته شده توسط : زیبالون

با درمان شوره سر، از علائم و نشانه های ناراحت کننده از شوره سر در مدت کوتاهتری رها می شوید. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود افراد دچار شوره ‌سر شوند. استفاده نامناسب از مواد و محصولات شوینده مو، استفاده از لوسیون های نامناسب، استفاده از ابزارهای آرایش مو که تمیز نیستند یا شانه و برس های کثیف برای شانه کردن مو، باعث می شود که قارچ ها و باکتری ها در پوست سر رشد کنند و موها به تدریج دچار موخوره و شوره سر می شوند.

برای اینکه درمان سریع شوره سر، بهترین نتیجه را به شما بدهد، در درجه اول باید سبک زندگی غلط خود را صحیح کنید. حتی الامکان از شوینده های ملایم تر استفاده کنید و ترجیحاً شانه و برس موی خود را عوض کنید. برای درمان شوره سر باید هر هفته، موهای خود را با محصولاتی که می‌ توانند شوره سر را برطرف کنند شستشو دهید.

برای درمان شوره سر، هم درمان های خانگی توصیه می شود و هم استفاده از انواع شامپو ضد شوره از برندهای مختلف مجاز است. از آنجایی که درمان شوره سر نیاز به شناسایی عوامل به وجود آورنده این نشانه ها دارد، بهتر است برای استفاده از هر روش درمانی با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید.

بسیاری از افراد در درجه اول برای درمان شوره سر به سراغ خرید شامپوهای گرانقیمت می روند، بدون آنکه اطلاع داشته باشند آیا فرمولاسیون آن شامپو برای موهای آن ها مفید است یا خیر!! این اقدام اگر به درستی انجام نشود، ممکن است تاثیرات منفی بر سلامت موها و پوست سر داشته باشد. به شرطی می توانید شوره سر را درمان کنید که علت آن را دقیقاً بدانید. ممکن است شوره سر یک فرد با شامپو برطرف شود، اما برای فرد دیگری فقط درمان خانگی شوره سر مناسب باشد.





:: برچسب‌ها: درمان شوره سر با روغن زیتون , درمان شوره سر سریع , درمان شوره سر با سرکه , درمان شوره سر با نمک ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: