علت جوش چانه در طب سنتی
نوشته شده توسط : زیبالون

جستجوی علت جوش چانه در طب سنتی با بررسی منابع مختلف امکان پذیر است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که پوست حساس و آسیب پذیر دارید، قطعاً با موقعیتی مواجه شده اید که جوش های روی چانه شما ظاهری ناراحت‌ کننده را به وجود آورده اند. علت جوش روی چانه با سایر جوش ها در قسمت های دیگر صورت متفاوت است. برخی عقیده دارند که تغییرات هورمونی باعث ایجاد جوش روی چانه می شود. برطرف کردن و درمان جوش صورت در قسمت چانه نسبت به سایر جوش های صورت می تواند چالش برانگیزتر باشد.

تفاوتی نمی کند که جوش های سر سیاه یا جوش های قرمز و متورم روی چانه شما ایجاد شود؛ در هر صورت، هر التهابی در این قسمت ناراحت کننده خواهد بود. این جوش ها اگر درمان نشوند، دردناک و قرمز شده و موجب ایجاد ناراحتی برای سایر اعضای صورت خواهند شد. یکی دیگر از عواملی که علت جوش چانه در طب سنتی محسوب می شوند، مصرف داروهای هورمونی است. هر گونه داروی شیمیایی که موجب افزایش یا کاهش هورمون های بدن شود می ‌تواند جوش های چانه را ایجاد کند.

در صورت استفاده از وسایل نامناسب برای اصلاح صورت و استفاده از شوینده هایی که با پوست شما سازگاری ندارند، سلامت پوست شما به شدت تهدید می شود. در این شرایط، امکان زیادی وجود دارد که پوست شما مستعد جوش زدن شود. برخی از عادات غذایی نامناسب و وجود یک اختلال در بدن که به نوعی با عملکرد هورمون ها در ارتباط است می تواند بروز جوش های چانه را موجب شود. برای درمان جوش صورت در این شرایط باید فرد تحت درمان قرار بگیرد. مشورت با یک پزشک متخصص در زمینه هورمون ها و غدد، این مشکل را بر طرف می‌کند.





:: برچسب‌ها: علت جوش چانه طب سنتی , درمان جوش صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: