نکاتی درباره شامپوها برای درمان فوری شوره سر
نوشته شده توسط : زیبالون

برای درمان شوره سر با استفاده از شامپو مخصوص شوره سر، حتماً دستورالعمل های نوشته شده روی بطری شامپو را به دقت مطالعه کنید و طبق همان روش موهای خود را بشویید. انواع شامپو مخصوص شوره سر وجود دارد که هر کدام از آنها مواد گوناگونی را برای کنترل علائم شوره سر در فرمولاسیون خود دارند. اکثر مواد تشکیل دهنده شامپوهای شوره‌ سر، مواد فعال هستند تا بتوانند عوامل ایجاد کننده شوره سر را از بین ببرند.
در برخی از روش های استفاده از شامپو برای درمان شوره سر عنوان شده است که شامپوها را باید به طور کامل روی موها قرار دهید و موها را ماساژ دهید؛ سپس همین کار را برای پوست سر خود ادامه داده تا به اندازه کافی شامپو روی سر شما کف کند. بسیار اهمیت دارد که در این شرایط، حدود ۵ دقیقه اجازه دهید کف حاصل روی موها و پوست سر شما باقی بماند. برای درمان شوره سر، سعی کنید پس از شامپو زدن به سرعت آن را آبکشی نکنید. ممکن است برخی دیگر از انواع شامپوها برای درمان شوره سر به گونه‌ای باشند که بلافاصله پس از شستشوی پوست سر لازم است آن را به سرعت شستشو دهید. این نکات نشان می دهد که هر کدام از محصولاتی که برای درمان شوره سر در بازار وجود دارند از یک روش می‌توانند این عارضه نامطلوب را برطرف کنند.
نکته مهمی که برای درمان شوره سر با انواع شامپوهای مخصوص وجود دارد این است که به طور صد در صد، هیچ کدام از شامپوها نمی توانند به شما اطمینان دهند که شوره ‌سر کاملاً برطرف شده است. اگر پوست سر شما مستعد به این نشانه های ناراحت کننده است حتماً باید شامپو مخصوص شوره سر را هفته‌ای دو بار استفاده کنید. از طرف دیگر لازم است برای تغییر دادن شامپوی خود از یک نوع به نوع دیگر، به خصوص آنهایی که حاوی مواد فعال هستند، فاصله زمانی چند ماه را در نظر بگیرید.





:: برچسب‌ها: درمان شوره سر با نمک , درمان قطعی شوره سر , درمان گیاهی شوره سر ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: