A0:  داروهای موثر در درمان موخوره کدامند؟
نوشته شده توسط : زیبالون

استفاده از روغن‌های طبیعی: روغن‌های طبیعی بهترین دارو برای درمان موخوره به حساب می‌آیند. از انواع این روغن‌ها می‌شود به روغن زیتون، نارگیل، آرگان و... اشاره کرد که مصرف آنها علاوه بر اینکه باعث از بین رفتن سریع موخوره می‌شود به مرور زمان طرافت و درخشندگی آن را نیز افزایش می‌دهد.
استفاده از ماسک مو و آبرسان: یکی از دلایلی که موخوره را به وجود می‌آورد خشکی بیش از اندازه مو است. به همین خاطر اگر از ماسک مو مناسب و همچنین آبرسان‎های حرفه ای استفاده کنید، میزان موخوره‌ها به حداقل خواهد رسید، این کار باعث جلوگیری از ایجاد موخوره‌های جدید نیز خواهد شد.
استفاده از قهوه: شاید برایتان جالب باشد که قهوه می‌تواند سریعاً موخوره‌های ایجاد شده را از بین ببرد. برای استفاده از آن تنها کافیست به اندازه یک قاشق غذاخوری پودر قهوه را با آب مخلوط نموده و بعد از اتمام شست و شو مو، ریشه مو را با استفاده از این محلول ماساژ دهید و بعد با آب ولرم آبکشی کنید.
به کار بردن عسل طبیعی: نرم کنندگی یکی از خاصیت‌های عسل است که می‌تواند در درمان موخوره تاثیر و نقش زیادی داشته باشد. برای دیدن خاصیت شگفت انگیز آن باید سه قاشق عسل را در 4 لیوان آب ولرم مخلوط کرده و مانند مورد قبل بعد از شست و شوی، آن را به ریشه مو زده و ماساژ دهید؛ بعد از پایان ماساژ آبکشی کنید.
بعد از آگاهی از بهترین دارو برای درمان موخوره دیگر نگران این مشکل نباشید، زیرا به راحتی می‌توانید این مشکل را از بین برده و سلامت را بار دیگر به موهای خود بازگردانید. دقت داشته باشید که در کنار استفاده از داروهای موثر برای رفع موخوره، راه‌های سالم نگه داشتن مو را نیز یاد گرفته و از آنها استفاده نمایید تا همیشه موهایی درخشان و بدون موخوره داشته باشید.





:: برچسب‌ها: درمان موخوره با روغن زیتون , رفع موخوره , درمان قطعی موخوره شدید ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1639651187