آموزش طرز استفاده از نمک برای درمان شوره سر
نوشته شده توسط : زیبالون

شما در درمان شوره سر با نمک کاملا دستتان باز است و می توانید به هر طریقی که می توانید از نمک استفاده کنید؛ اما وظیفه خود دانستیم که در این قسمت به دو روش که بیشترین تاثیر را در روند درمان دارند، اشاره کنیم:

  • شامپو همراه با نمک برای درمان شوره سر

شاید بهترین راه این باشد که به شامپو مخصوص خود نمک اضافه کنید. نمک موجود در شامپو شما باعث از بین رفتن شوره سر و در عین حال تعادل تولید روغن می شود. در ضمن به سست شدن و از بین بردن پوست مرده کمک می کند. اکثر افراد درمان شوره سر با نمک را به این شکل می پسندند و انجام می دهند.

روش انجام کار

نمک را به شامپو اضافه کرده و هم بزنید تا یک دست شود. موهای خود را با آب گرم بشویید. مخلوط شامپو با نمک را به مو های خود بمالید. پوست سر خود را در حرکات دایره ای با نوک انگشتان خود ماساژ دهید تا شوره آن ها از بین برود. بعد از دو دقیقه ماساژ پوست سر خود، موهای خود را با آب خنک بشویید.

 

  • نمک و روغن زیتون برای درمان شوره سر

درمان شوره سر با نمک و روغن زیتون یک راه حل بی نظیر و شگفت انگیز است. این روغن یک نرم کننده طبیعی عالی است که به تقویت سلامت پوست سر نیز کمک می کند. این روغن به شل شدن پوست مرده و در عین حال رشد پوست سالم کمک کرده و باعث تقویت کلاژن برای بهبود رشد مو می شود.

روند انجام کار

در یک کاسه، نمک و روغن را مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند. موهای خود را مرطوب کنید و مخلوط را روی پوست سر خود بمالید. هنگامی که کل پوست سر شما با این مخلوط پوشانده شد، آن را به آرامی در حرکات دایره ای با نوک انگشتان خود روی سر خود ماساژ دهید. پس از حدود 5 دقیقه ماساژ، مخلوط را از موهای خود بشویید.





:: برچسب‌ها: درمان شوره سر با نمک , بهترین درمان شوره سر ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: